Indbydelse til foto

• Jeg har lige lavet en search på forummet og har fundet ud af at der faktisk er en del fra Herning og omegen.

Jeg har sammen med en stribe andre startet en fotoklub i herning som snart har kørt i 2 år. Vi har møde onsdage i ulige uger i et studie i herning.

Jeg vil hermed gerne indbyde de tweakere som har interresse i foto til at kigge forbi en aften.

Vi stiller ikke nogen krav til udstyr eller viden der er åbent for alle også selvom om kameraet er et lille kompakt, dem har vi flere af i forvejen :)

Vi har et møde i aften hvor folk skal være velkommen til at kigge forbi, Studie ligger på Paghsalle 4, i herning. Vi begynder kl. 19.00

Hvis i har sprøgsmål så smid mig en pm.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• En skam man ikke lige er fra Herning eller omegn så :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by engel
    En skam man ikke lige er fra Herning eller omegn så :)

Hehe ja der er jo lidt langt for dig :)

Kan ellers sige studiet er blevet forbedret noget siden du har set det :) Vi har malet gulv lavet ophæng til softboxe, og er ved at bygge en bue væg som er næsten færdig :)

Originally posted by Macimuz
    Var ikke klar over det var der i holdte til. Kommer faktisk jævnlig lige forbi. Kan skyldes jeg bor omme på Gl. Skolegade ;)

Det er nyt at klubben bruger de lokaler, det er noget jeg har sammen med et par kammerarter.

• Jamen det er jo meget forskelligt hvad vi laver på de aftener.

I aften står den på lyssætning. Vi har en der læser til fotograf og er i gang med hovedforløbet. Han vil i aften fortælle noget om lyssætning i grundregler.

Så skyder vi lidt og prøver de ting der bliver snakket om.

Næste gang tager vi så billeder med som vi har skudt og kigger på dem snakker om resultater og hvad der kunne gøres bedre og prøve så at forbedre det.

Ellers har vi haft små kurser i basis kamerateknik, lidt photoshop, haft små udflugter hvor vi var ude og skyde.

Klubben er meget åben så er der noget man gerne vil arbejde med kommer man bare med input også kigger vi på det.

Flere spørgsmål så kom endelig med dem :)

Originally posted by Hardstyler
    Snyd det er så langt væk :(

hvorfor melder du (og engollh-man) jer ik bare ind i den der er her på als?

• Når det var ikke mange man så i aften af jer :)

Men i er da helt sikkert velkommende næste gang :)

• Ville gerne :)

Meen Herning er alligevel for langt væk når man kun har et Powershot A520 og intet kørekort ;) Meen burde gerne have kørekort samt et lidt sjovere kamera om godt og vel 6-7 måndeder :P

Så hvis det stadig er der til den tid, kunne jeg da nok godt finde på at droppe forbi og sige hej til mighty _WHAT_ :))

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Ville gerne :)

Meen Herning er alligevel for langt væk når man kun har et Powershot A520 og intet kørekort ;) Meen burde gerne have kørekort samt et lidt sjovere kamera om godt og vel 6-7 måndeder :P

Så hvis det stadig er der til den tid, kunne jeg da nok godt finde på at droppe forbi og sige hej til mighty _WHAT_ :))

Sgu ikke meget mighty over mig hvis jeg selv skal sige det :)

Du skal være velkommen uanset kørekort og kamera der er plads til alle og jeg vil da blive noget overrasket over det hvis vi ikke var der om et ½ år :)

Originally posted by _WHAT_

Sgu ikke meget mighty over mig hvis jeg selv skal sige det :)

Du skal være velkommen uanset kørekort og kamera der er plads til alle og jeg vil da blive noget overrasket over det hvis vi ikke var der om et ½ år :)

Jo, tak :9xo

Men ved ikke lige hvordan det passer med tog og sådan fra lille Vinderup.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Carsten_DK
    Damn. Så tråden for sent. Må jo indrømme, at jeg har en del, som jeg gerne vil ha diskuteret, og måske have hjælp til. Må prøve at komme næste gang, hvis det er ok.

Det skal du da være meget velkommen til næste gange er 27/9

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

Originally posted by Carsten_DK

Tak. Selvom min kalender siger, at det er den 27 :roller:

Gør min også hvis det ikke var fordi jeg var små blind det er selvfølgelig den 27 som du siger.