Hey, jeg har en lvl 60 troll warrior og en ven som har en lvl 60 horde.. vi vil gerne ind på en pve server hvor der er stor mulighed for at komme med i MC farming guild, måske en dansk en:)) ? Nogen der spiller på en PvE server hvor der er gode muligheder for PvE og mange danskere ?

PvE server
-
-
Bedlam på Xavius, nystartet rent dansk guild, lige begyndt på MC. De fik onyxia i første try med 20 mand hvis jeg husker rigtigt. Det er gamle spillere fra et andet endgame guild på Xavius, der var ved Twins i AQ40 hvis jeg husker.
-
Originally posted by DXC
Bedlam på Xavius, nystartet rent dansk guild, lige begyndt på MC. De fik onyxia i første try med 20 mand hvis jeg husker rigtigt. Det er gamle spillere fra et andet endgame guild på Xavius, der var ved Twins i AQ40 hvis jeg husker.Læste du hvad han skrev? PvE server
-
DXC
Hvad hedder du inde i Bedlam? Spiller selv derinde
-
Originally posted by Zjapper
DXCHvad hedder du inde i Bedlam? Spiller selv derinde
Han er ikke medlem af det guild, hvis jeg husker rigtig.. han er kun til PvP atm
-
Uh bedlam lyder interresant.
-
-
Jep, siden er http://www.bedlam-guild.net . Er p.t. lige selv blevet optaget ved dem. Efter jeg har været pvp only. Så må vi se hvad der sker.
-
Originally posted by Zjapper
http://www.bedlam-guild.net
Jep har skrevet en fin lille application på forumet.
Skal bare lige have finpudset min priest lidt, så må vi se. -
Originally posted by fhqwhgad
Jep har skrevet en fin lille application på forumet.
Skal bare lige have finpudset min priest lidt, så må vi se.hehe okay, skal nok ligge et fint ord ind ved dig
. Vi clearede lige AQ20 igår, første run. Vi startede på samme tid med det bedste nuværende pve guild, horde, vi tog den sidste boss 10 minutter senere end dem.
(Vores første aq20 raid nogensinde)
-
Originally posted by DXC
hehe okay, skal nok ligge et fint ord ind ved dig
. Vi clearede lige AQ20 igår, første run. Vi startede på samme tid med det bedste nuværende pve guild, horde, vi tog den sidste boss 10 minutter senere end dem.
(Vores første aq20 raid nogensinde)
Sweet. Så må jeg hellere komme igang med at farme DM så jeg er klar, hvis der skulle blive en priest-plads ledig.Var ellers stoppet med at spille på xavius, men et rent dansk guild, og endda med nogle herinde fra, er da alt for attraktivt.