8mbit/512 kun 399 kr!

  • Undskyld jeg bumper denne Tråd,


    Men opgraderet for nyligt til denne forbindelse, er jeg den eneste
    som ikke får en dag over 4 eller 5 Mbit? Selv en Hastigheds program der skulle være fra Cybercities server går aldrig over 5mbit. Downloads, streams ALT!


    Får man ikke de sidste 3-4 Mbit?

  • Quote

    Originally posted by Sethos
    Undskyld jeg bumper denne Tråd,


    Men opgraderet for nyligt til denne forbindelse, er jeg den eneste
    som ikke får en dag over 4 eller 5 Mbit? Selv en Hastigheds program der skulle være fra Cybercities server går aldrig over 5mbit. Downloads, streams ALT!


    Får man ikke de sidste 3-4 Mbit?


    Hvis du bor tilstrækkeligt langt væk fra centralen, ja så mister du de sidste mbit.


    Det er altid værd at undersøge sådanne ting inden man bestiller, de skriver vidst også at man skal tage forbehold for sådanne ting.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Jeg har også bestilt.. farvel Tele2.
    Efter jeg havde bestilt ringede jeg ind for at høre hvor lang tid der ville gå inden jeg fik det. Mine ord var: "Jeg har lige bestilt Solo 8mbit/512. Mit Tele2 bliver nedlagt pr 19/9, kan jeg få mit bredbånd hos jer der?"
    Så siger kundeservice damsen: "Hvis du har bestilt en opgradering, så sker det samme dag".. Øh hva?.. 3 gange forsøger jeg at forklare hende at det er en nyoprettelse, men det er somom det ikke siver inde.. suk.. til sidst bliver jeg bare træt af at høre på hende og siger farvel.
    Ved ikke lige hvad der gik galt.. så nu venter jeg på et brev hvor der står en oprettelsesdag.

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    hmmm.. Nu er der jo TDC kabel i den block jeg bor i, er der så stadig mulighed for at få cybercity op?


    Har prøvet at lede, men kan sq ikke finde svar nogle stedet :S


    Det burde være muligt.


    Hvis du har en fastnettelefon skulle det endda være lige til, men har du ikke dette skal der en tekniker ud. En sådan koster 695 (medmindre det har ændret sig).

  • Hey
    Behøver jeg så ikke at ha et fastnet nummer for at få det Solo Bredbånd?
    Har lige tjekket mit eneste tlf-stik i min lejlighed og jeg har pænt mange ledninger inden i, men kun 2 af dem er sat til? en blå og en rød er det fint nok eller tror i at jeg har behov for et teknikker besøg? hvis jeg nu bestiller det solo?

  • Quote

    Originally posted by Speedy23
    Hey
    Behøver jeg så ikke at ha et fastnet nummer for at få det Solo Bredbånd?
    Har lige tjekket mit eneste tlf-stik i min lejlighed og jeg har pænt mange ledninger inden i, men kun 2 af dem er sat til? en blå og en rød er det fint nok eller tror i at jeg har behov for et teknikker besøg? hvis jeg nu bestiller det solo?


    Grunden til jeg ikke valgte CC i min tidligere lejlighed, da jeg skulle have en anden udbyder varr fordi der bare skal sådan en tekniker ud. Havde Et fint stik som var blevet sat op af TDC til mit tidligere internet. Men der er ingen kære mor, ham teknikeren skal altså ud at kigge. Gad altså ikke betale 695 kr for noget der ville tage 1 min, nemlig at ringe til centralen og give grønt lys.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Grunden til jeg ikke valgte CC i min tidligere lejlighed, da jeg skulle have en anden udbyder varr fordi der bare skal sådan en tekniker ud. Havde Et fint stik som var blevet sat op af TDC til mit tidligere internet. Men der er ingen kære mor, ham teknikeren skal altså ud at kigge. Gad altså ikke betale 695 kr for noget der ville tage 1 min, nemlig at ringe til centralen og give grønt lys.


    Fordi der har været sat et stik op som har været i drift på et tidspunkt, så betyder det nu ikke at det stik nødvendigvis kan tages i drift igen bare ved at ringe til centralen. Muligheden er der, men et "måske" er jo ikke godt nok.


    Quote

    Originally posted by Speedy23
    Hey
    Behøver jeg så ikke at ha et fastnet nummer for at få det Solo Bredbånd?
    Har lige tjekket mit eneste tlf-stik i min lejlighed og jeg har pænt mange ledninger inden i, men kun 2 af dem er sat til? en blå og en rød er det fint nok eller tror i at jeg har behov for et teknikker besøg? hvis jeg nu bestiller det solo?


    Du skal have teknikerbesøg uanset hvad.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Du skal have teknikerbesøg uanset hvad.


    Jeg skulle da ikke have teknikerbesøg da jeg oprettede mig hos cybercity her for et par måneder siden?

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg skulle da ikke have teknikerbesøg da jeg oprettede mig hos cybercity her for et par måneder siden?


    Så er det fordi du havde telefon på linien. Det er jo den eneste måde at de kan vide at der er en komplet ledningsvej.
    Medmindre der kommer en ud og tjekker op på det hele.
    Medmindre man altså bare vil tage chancen .... :crazyeyes:


    Men nu havde han jo ikke telefon...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Så er det fordi du havde telefon på linien. Det er jo den eneste måde at de kan vide at der er en komplet ledningsvej.
    Medmindre der kommer en ud og tjekker op på det hele.
    Medmindre man altså bare vil tage chancen .... :crazyeyes:


    Men nu havde han jo ikke telefon...


    Jeg havde ikke (og har stadig ikke) telefon på linjen, også derfor jeg valgte Cybercity...


    Så må de vel nærmest bare have satset på det virkede? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg havde ikke (og har stadig ikke) telefon på linjen, også derfor jeg valgte Cybercity...


    Så må de vel nærmest bare have satset på det virkede? :boxed:


    Okey. Jamen så er det jo godt det virker. Ellers kunne du jo passende have rejst jorden rundt imens du ventede på at CyberCity havde tid til en fejlretning :))


    Ja, der er ingen garanti for at forbindelsen virker medmindre der kører telefon på den eller der bliver tjekket op på det.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Fordi der har været sat et stik op som har været i drift på et tidspunkt, så betyder det nu ikke at det stik nødvendigvis kan tages i drift igen bare ved at ringe til centralen. Muligheden er der, men et "måske" er jo ikke godt nok.


    Stikket var i brug da jeg lå i overvejelser om at skifte til anden udbyder ;)


    Men på den anden side, så kunne du måske heller ikke regne det ud, med det jeg skrev :)

  • lol vi har som sagt lige fået TDC og betalere 499kr for en 2mbit/512kb/s som er opgraderet til 4mbit/512kb/s dog ka jeg max kun bruge 3mbit/512kb/s :( også nu her i dag fik jeg lige at vide at vi får fiberbredbånd så vi ka få 20/20mbit 8o dog tror jeg kun at jeg nøjes med en 5/5mbit til at starte med ska gi 699kr om mdr som er + internet,tlf,tv,radio,service,osv så jeg er pæn glad nu 8) eller måske tager jeg en 10/10Mbit



    det er igennem noget som heder EnergiMidt og det er noget helt nyt at de er startet på med fibernet


    jeg ka vælge


    256/256 Kb/s 289kr
    2/2 Mbit 449kr
    5/5 Mbit 699kr
    10/10 Mbit 999kr
    20/20 Mbit 1499kr


    der sku gerne komme flere valgmulihedder i fremtiden


    hehe hvem hoster et game :))


  • Så nice :9xo