GM's og bottede spillere

• Faldt lige over denne her på nettet og syntes egentlig det var ret sjovt. Det er logs fra bottede spillere der er blevet banned. GM's har dælme en god humor.

• Elsker den her:
    11:17 AM <GM>|Hplayer:Bekyn|h[Bekyn]|h whispers: Greetings. This is Game Master Bekyn. May I have a moment of your time?
    11:17 AM <GM>|Hplayer:Bekyn|h[Bekyn]|h whispers: Greetings. This is Game Master Bekyn. May I have a moment of your time?
    11:18 AM <GM>|Hplayer:Bekyn|h[Bekyn]|h whispers: This might sting a little.

• Hold kæft de har et fedt job :D

Elsker nr. 3, hahah :D

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Brtlsn
    Hahahah! Fuck man. Får sådan lyst til at få en farmbot i Silithus til at farme for mig igen :D

Hmm?

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Hmm?

Der rendte en bot rundt deroppe. Jeg grindede essences til 30 spell dmg enchant, så jeg wandede hans target og lod ham dræbe det mens jeg nakkede et andet imens så jeg kunne loote begge kills :D

bare rolig, det var ikke mig der var botten :)

Der rendte en bot rundt deroppe. Jeg grindede essences til 30 spell dmg enchant, så jeg wandede hans target og lod ham dræbe det mens jeg nakkede et andet imens så jeg kunne loote begge kills :D

hehe smart :P

men ja GM Bekyn er berygtet over alle glider/hacker/bot wow forums :) han gør sit job godt

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Nåå, skulle lige være sikker :P

Men det trick har jeg også selv gjort, fanmer sjovt :D

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by CarStone

hehe smart :P

men ja GM Bekyn er berygtet over alle glider/hacker/bot wow forums :) han gør sit job godt

Det tog kun 30 min at grinde 7 essences tror jeg det var :D Og ja, ham Bekyn lyder til at kunne gøre hvad han skal :))