"..take the red pill"

  • ser da meget godt ud, syntes bare de blå og røde farve er underlige... som om der er noget i dem eller farven er meget ... underlig


    måske er det bare mig? hehe

  • Som stor tilhænger af Matrix Triologien, så kan man nærmest kun være begejstret over dit billede :)


    Billedet er måske lidt grumset, mest fremstående ved de 2 farvede piller, men det er måske meningen ?

  • Det er med fuldt overlæg, at jeg har lavet "pillerne" lidt mere grained for at fremhæve "m'et" som var en smule svær at se, det gør så at farverne bliver lidt underlige, men kunne godt selv lide det resultat, så det hang ved!


    /neXus

  • Quote

    Originally posted by nexus101
    Det er med fuldt overlæg, at jeg har lavet "pillerne" lidt mere grained for at fremhæve "m'et" som var en smule svær at se, det gør så at farverne bliver lidt underlige, men kunne godt selv lide det resultat, så det hang ved!


    /neXus


    Kan godt følge dig.


    Det ville måske også have set underligt ud, hvis de var meget rene i farverne, så at sige. Det grumsede er vel lidt med til at omfavne stemningen eller noget. Fremhæve en vis urealisme i pillerne, men så alligevel ikke. Alt handler om at tage et valg ;)

  • Syntes ikke helt de lever op til noget af det andet du har lavet. Ideen er egentlig god nok.


    Grain passer ikke helt ind imo.
    Den røde ser redigeret ud.
    Lidt skidt man kan se de ligger på noget istedet for at ligge direkte i hånden.
    Ville have foretrukket en højre blænde og hænderne helt i fokus.


    Mit input :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • De ligger ikke på noget i hænderne. Jeg placerede dem på den udstrakte hånd, men varmen fra hånden gør jo at de smelter og det tog et par billeder inden denne kom i hus, så derfor fik den røde en lidt speciel placering.


    Så det der ses under den er en kombination af skyggen samt den røde farve der smitter af i hånden.


    /neXus

  • Hvis det er smeltet chokolade der er under dem så syntes jeg du skulle have brugt nogle flere indtil du havde fået den i kassen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hvis det er smeltet chokolade der er under dem så syntes jeg du skulle have brugt nogle flere indtil du havde fået den i kassen.


    Det kan jo være han havde spist de andre og ikke havde flere tilbage : :crazyeyes: :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan


    Det kan jo være han havde spist de andre og ikke havde flere tilbage : :crazyeyes: :T


    Så måtte han jo køre ned at købe en pose mere :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Billedet synes jeg faktisk er meget fedt, men farverne er lidt underlige :ohmy:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().