Aluminiumskølere!? Sleeving!?

• Vidste ikke helt hvor denne tråd skulle være, men en admin kan bare flytte den, hvis jeg ikke har ramt rigtigt ;).

Sagen er den, at jeg gerne vil have aluminiumskølere i min nye spand ("sølvtema"). Det bliver self et conroe sys, men hvad kan man få? Kiggede lidt på Zalmans CNPS9500 - men den sølvfarvede vertions findes kun til AM2? Kan den ikke fås til LGA 775? Eller findes der ikke nogle heatsinks af aluminium til LGA 775, som køler godt?
    Og til GFX; findes der et sølvfarver alternativ til VF-900 CU? Det skal køle et X1900 kort uden at kunne høres.. Eller 7900..

Og findes der sølvfarver sleeving? (Tak til Slacker) :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

Originally posted by Dare_Devil

Okay, så ;). Men hvad med denne køler; http://www.proshop.dk/ShowProd…px?uid=60014&prodid=62577 - Kan den (med en 92mm Titan) køle en Conroe - så den også kan OCes lidt :P (E6600@min. 3 GHz)?

Han den sikkert ja - men der findes mange bedre alternativer som har finner af alu. Det være sig ThermalTake Big Typhoon eller endnu bedre en af Schythes kølere - Ninja eller Infinity. Infinity bedst.
    Til GFX findes jo Thermalright - men den er meget dyr i DK. Er nok den bedste køler til GFX, helt alufarvet samtidig.
    Har du tænkt dig at spørge om noegt angående sleeving også? :))

• ninja vil passe perfekt, sammen med en thunderblade blæser..mist kan vidst også fåes i alu look.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    ninja vil passe perfekt, sammen med en thunderblade blæser..mist kan vidst også fåes i alu look.

De ENESTE jeg kan finde, er Titan... :(.. Thunderblade kan jeg kun finde i blå, rød, grøn - og har heller ikke set mist i alu? - Link? :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Originally posted by Slacker

Han den sikkert ja - men der findes mange bedre alternativer som har finner af alu. Det være sig ThermalTake Big Typhoon eller endnu bedre en af Schythes kølere - Ninja eller Infinity. Infinity bedst.
    Til GFX findes jo Thermalright - men den er meget dyr i DK. Er nok den bedste køler til GFX, helt alufarvet samtidig.
    Har du tænkt dig at spørge om noegt angående sleeving også? :))

Selvfølgelig? Se da post 0 ;) :roller:...

Og tager lige en kigger på Schythes :D

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().