Gotiske bogstaver.

Originally posted by Butcher

John?

:)) jeg ved sgu ikke om jeg ikke syes det er liige radikalt nok.. Du ved nok, den slags forsvinder ikke.. Og jeg synes det er direkte dumt at satse på de kommer til at kunne det :rolleyes:

Originally posted by Slacker

:)) jeg ved sgu ikke om jeg ikke syes det er liige radikalt nok.. Du ved nok, den slags forsvinder ikke.. Og jeg synes det er direkte dumt at satse på de kommer til at kunne det :rolleyes:

Ja hvad kan man forvente. Du er jo også for pivet til at skifte navn når det kommer til stykket ;)

Originally posted by Butcher

Ja hvad kan man forvente. Du er jo også for pivet til at skifte navn når det kommer til stykket ;)

Kan du finde ud af noget om reglerne gør jeg det gerne. Men har haft skrevet til to ministerier og personregisteret (og her på tweak). Har ikke modtaget nogle svar. Jeg gider sgu ikke hvis det koster flere tusinde kroner i nye kort eller noget.

Originally posted by Slacker

Kan du finde ud af noget om reglerne gør jeg det gerne. Men har haft skrevet til to ministerier og personregisteret (og her på tweak). Har ikke modtaget nogle svar. Jeg gider sgu ikke hvis det koster flere tusinde kroner i nye kort eller noget.

Ville du ikke gerne bruge 1k på det?
    Anyway prøv da at ring, så kan de ikke løbe fra noget og du får svar med det samme...meget nemt.

• OT - Fed7has - Er der nogen speciel grund til at du ikke kan/vil modtage PMs .. Ville ellers gerne have snakket med dig om en Tus.

Synes ikke det er særlig fedt at få tatoveret sin Fødselsdags dato på Håndledet .. Det vil da "gro" sammen med tiden .. :idea:

Originally posted by Jacob Hansen
    OT - Fed7has - Er der nogen speciel grund til at du ikke kan/vil modtage PMs .. Ville ellers gerne have snakket med dig om en Tus.

Synes ikke det er særlig fedt at få tatoveret sin Fødselsdags dato på Håndledet .. Det vil da "gro" sammen med tiden .. :idea:

Jeg har ikke været på tweak.dk længe og kommer det højest sansynligt ikke mere efter at jeg bliv "bannet" en uge for at have diskuteret med en Mod der ikke kunde tænke klart.. Gider ikke opholde mig på et forum hvor man bliver svinet til af mods og bannet når man forsvare sig..

Så det er skam ikke fordi jeg ikke gider svare på PM :P

Hvis du vil sludre tatoveringer osv kan du skrive på Fed7haS@msn.com eller opratte dig på http://www.tattoodanmark.dk og så tager vi den der :)

Mvh Fed7haS

• Da kedeligt hvis du vælger det, hvem ska' så fortælle alle knægtene, hvad tatoveringer er for noget og så samtidig ved hvad det handler om ?
    Jeg ka' næsten forstille mig hvem, der har bragt dit p.. i kog. :$ Men nok om det.