Windows Vista RC-1 Tråden

Originally posted by DeH

Hvis du bare trykker på sluk knappen på computeren eller på den røde i start menu, går den kun i standby;)
    Du skal trykke på pilen ved siden af for at vælge Shutdown :ph34r:
    [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=196&thumb=true]

også det jeg gør! og så står der shuthing down og så går den i sort

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Originally posted by Karse

også det jeg gør! og så står der shuthing down og så går den i sort

Det var da underligt, har ikke oplevet det samme:S
    Min bærbar lukket ned på ca 30-40 sekunder

• Nogen af jer der har testet RC1 igennem med diverse programmer, 32bit verision jeg snakker om pt.

Testet med følgende programmer jeg er på udkig efter...

CS1.6
    Office 2007 beta - går ud fra den barer kører :)
    Adobe Lightroom
    Adobe Photoshop
    Adobe dreamweaver 8
    Adobe flash 8
    ventrilo
    Trillian
    AVG - anti virus
    Adobe Premiere Pro 2
    Adobe After effects
    Rainlander

Sidst men ikke mindst hvordan ser det ud med drivere ??

Havde Beta2 inde og det var satme ikke nogen succes historie.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Antivirusset kan du godt glemme, men resten virker:)

Originally posted by DeH

Antivirusset kan du godt glemme, men resten virker:)

hmm har du testet dem alle :)

Du skulle vel ikke ligge inde med et link til RC1 download... kan sgu ikke finde det. Har key i mail går ud fra den fra beta2 stadig virker..

Originally posted by _WHAT_

hmm har du testet dem alle :)

Du skulle vel ikke ligge inde med et link til RC1 download... kan sgu ikke finde det. Har key i mail går ud fra den fra beta2 stadig virker..

Så vidt jeg fandt ud af i går er det eneste MS har åbnet for indtil nu nogle få stykker.
    Den går på CPP (Customer Preview Programme) om ikke så længe, hvis det jeg fandt passer.. Den eneste måde at få den fra MS nu er via connect.
    Angående dine programmer ser det ud til at en del af dem er testet af paul på http://www.winsupersite.com.

Originally posted by Slacker

Så vidt jeg fandt ud af i går er det eneste MS har åbnet for indtil nu nogle få stykker.
    Den går på CPP (Customer Preview Programme) om ikke så længe, hvis det jeg fandt passer.. Den eneste måde at få den fra MS nu er via connect.
    Angående dine programmer ser det ud til at en del af
    dem er testet af paul på http://www.winsupersite.com.

Hvor finder du den på ms connect ???

Hvor finder du den på ms connect ???

Man skal have en invitation til den så vidt jeg lige opsnuste i går.. Hvilket jeg ikke har. Er ret træt af at de gør det på den måde - jeg synes nok jeg blev lovet RC1 så snart den var klar i forbindelse med beta2..
    Samtidig fatter jeg ikke at det åbenbart er så svært at kode til x86-64 - det har været tanken i designet af det helt fra starten på amd's tegnebrætter at det skulle være nemt at konvertere til.
    Jeg ved ikke helt om det her er en situation hvor man bare bestemmer at MS alligevel frigiver engang snart og vælger alternative kanaler - som sådan kan de vel være ligeglade, eller blot glade for at spare båndbredde.. Det eneste problem for mig er at det jo stadig dybest set er noget jeg ikke må ifølge deres EULA.

• Btw. hvad med daemon tools så man kan mounte de forskellige diske virker det nu gjorde det nemmerlig ikke i beta2 :(

Btw. hvad med daemon tools så man kan mounte de forskellige diske virker det nu gjorde det nemmerlig ikke i beta2 :(

100% gæt: Vil tro det virker i 32-bit - men ikke 64. Ellers er der andre programmer man kan prøve - alcohol 120%, PowerISO Virtual drive (faktisk et ok program, ret meget ligesom dtools, med lidt flere features) osv. Vil gætte på at der er et eller andet der duer :)

100% gæt: Vil tro det virker i 32-bit - men ikke 64. Ellers er der andre programmer man kan prøve - alcohol 120%, PowerISO Virtual drive (faktisk et ok program, ret meget ligesom dtools, med lidt flere features) osv. Vil gætte på at der er et eller andet der duer :)

Det var et problem i beta2 med måden programmerne virkede på så håber sgu det virker nu her :)

Nopes ingen af de 2 programmer virker - har prøvet... :(
    Vista blokerer simplthen for installationen da de virtuelle driverne og nægter at installere og henviser til online hjælp :rolleyes:
    [Blocked Image: http://img121.imagevenue.com/l…70677_dtool_122_553lo.jpg]

Originally posted by DeH

Nopes ingen af de 2 programmer virker - har prøvet... :(
    Vista blokerer simplthen for installationen da de virtuelle driverne og nægter at installere og henviser til online hjælp :rolleyes:
    [Blocked Image: http://img121.imagevenue.com/l…70677_dtool_122_553lo.jpg]

Hmm synes jeg fandt en måde at omgå det der engang.. Hvad hvis du starter installationen fejlsikret eller i en kompatibiletetsmode med winxp eller noget?

Hmm synes jeg fandt en måde at omgå det der engang.. Hvad hvis du starter installationen fejlsikret eller i en kompatibiletetsmode med winxp eller noget?

Kan ikk finde noget med fejlsikret tilstand:S
    Men prøvede i XP mode - samme resultat

• hmm er løbet ind i et anden problem! kan ikke få min NEC 1300A dvd-drev til at læse cder/dvder! den siger bare at jeg skal indsætte en cd/dvd

• Aha. Jamen det må vi se på - ellers kommer d-folkene nok med noget - vil tro flere og flere begynder at bruge det seriøst. paul Thurrott siger ihvertfald at for mange er RC1 den grænse hvor man ikke kan have vista alene, men vil finde sig selv bruge mere og mere tid i Vista for til sidst at være tvunget til at skifte til XP for at ordne noget, og blive irriteret derover.
    Glæder mig til final - virker ret meget som om den voldsomme testning Vista bliver udsat for giver ret meget pote.

• hmm tror jeg har fundet ud af problemt med mit drev... det er som om den kun vil bruge det som brænder! kan ikke få den til at læse diske med noget på... men hvis jeg smider en blank i siger den vil du brænde en dvd! :S er der en indstilling et eller andet sted?

Rettet en gang, sidst af Karse ().

Originally posted by Karse
    hmm tror jeg har fundet ud af problemt med mit drev... det er som om den kun vil bruge de som brænder! kan ikke få den til at læse diske med noget på... men hvis jeg smider en blank i singer den vil du brænde en dvd! :S er der en indstilling et eller andet sted?

Ved sgu ikke den fejl har jeg aldrig set før... prøv og google efter det andre bud har jeg sgu ikke lige