Windows Vista RC-1 Tråden

  • Ved I om det med RAID er fjernet? Før kunne man ikke installere styresystemet på et raid setup...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Ved I om det med RAID er fjernet? Før kunne man ikke installere styresystemet på et raid setup...


    Det skal jeg fortælle dig i morgen, jeg vil have den ind på raid.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Hvordan henter man den så der? Synes ikke lige den er under available connections ihvertfald..


    Der var 100.000 - så man sku være hurtig - tror nok de røg efter ganske kort tid.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Der var 100.000 - så man sku være hurtig - tror nok de røg efter ganske kort tid.


    MS skrev i deres mail til mig i forbindelse med beta2 at jeg ville blive tilbudt RC1.
    Det med 100.000 var så vidt jeg ved build 5536 - den version lige inden RC1.

  • Jeg er igang med at hente RC1 (build 5600) fra MS af nu.. glæder mig som et lille barn til den er færdig!


    Men det er ikke fordi at der er nogen problemer med Pre-RC1 som jeg kører med nu, det eneste jeg ahr oplevet er at antivirus programmet PC Cilin 14 nægter at lade sig fjerne

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    MS skrev i deres mail til mig i forbindelse med beta2 at jeg ville blive tilbudt RC1.
    Det med 100.000 var så vidt jeg ved build 5536 - den version lige inden RC1.


    Okay - det er sgutte' til at finde ud af - med alle de mange builds. :))

  • Quote

    Originally posted by DiRtBaG


    Det skal jeg fortælle dig i morgen, jeg vil have den ind på raid.


    Hvad med det Raid?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Hvad med det Raid?


    Jeg kan vist svare for ham - Ja det er vist nok understøttet.. mener jeg at jeg læste i en faq fil

  • "OK, there is one caveat. If you try to install an x64 version of Windows Vista, well, God help you. I have no idea what Microsoft was thinking with these products, but after getting over my initial euphoria at how good the hardware support was, I descended quite quickly into software compatibility hell. So unless I mention it explicitly, all the good news here applies solely to standard 32-bit (x86) Vista versions. The x64 stuff is still a nightmare. My guess is that it will always be a nightmare. So unless you have some specific workstation-type needs for more than 4 GB of RAM and very specific applications, please just skip out on x64 Vista versions entirely. There's no happy ending there and your sanity hangs in the balance."


    http://winsupersite.com/reviews/winvista_rc1_02.asp


    Fedt :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    "OK, there is one caveat. If you try to install an x64 version of Windows Vista, well, God help you. I have no idea what Microsoft was thinking with these products, but after getting over my initial euphoria at how good the hardware support was, I descended quite quickly into software compatibility hell. So unless I mention it explicitly, all the good news here applies solely to standard 32-bit (x86) Vista versions. The x64 stuff is still a nightmare. My guess is that it will always be a nightmare. So unless you have some specific workstation-type needs for more than 4 GB of RAM and very specific applications, please just skip out on x64 Vista versions entirely. There's no happy ending there and your sanity hangs in the balance."


    http://winsupersite.com/reviews/winvista_rc1_02.asp


    Fedt :boxed:



    det er seriøst nederen, ville være sjovt at kunne lege med lidt 64 bits en gang...

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Hvad med det Raid?



    Det virker fint.
    Dvs at jeg kunne ikke installere ved at boote fra skiven, den fandt alle diskene, ved hjælp at driver fra floppy. Men ved at installere fra windows XP gik det fint, raid køre perfekt.

  • andre end mig der har problemer med at lukke det ned! er som om det bare går i sort skærm! eller er det generelt bare lang tid om at lukke?

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro