Paladin PvP?

• Der går noget tid inden du kan være paladin på horde siden...

Men Retribution er vej til PVP med mindre du vil heale i PVP, hvilket en paladin gør 100 gange bedre, så du ville være bedst stillet ved at spece healing og heale røven ud af bukserne på rogues/warriors.

Originally posted by Deef
    Der går noget tid inden du kan være paladin på horde siden...

Men Retribution er vej til PVP med mindre du vil heale i PVP, hvilket en paladin gør 100 gange bedre, så du ville være bedst stillet ved at spece healing og heale røven ud af bukserne på rogues/warriors.

Men det er bare røvsygt :)

Hvis du vil være dpsadin, så skal du, som Deef siger, vælge Retribution, og så kan du altid twiste det lidt med Protection hvis du vil det :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Et godt pt, er 20/0/31 imo. Så kan du lave lidt damage og samtdig også heale lidt :)

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by AbeTis

Men det er bare røvsygt :)

Hvis du vil være dpsadin, så skal du, som Deef siger, vælge Retribution, og så kan du altid twiste det lidt med Protection hvis du vil det :)

Det er derfor alliance mange gange taber, ja jeg ved godt det er kedeligt at heale, men så har 'du' altså valgt den forkerte klasse, for paladin er efter min mening den _BEDSTE_ PVP healer overhovedet, og det er så synd folk ikke spiller den som dette. :)

• Går nok lige et godt stykke tid inden du kan være horde Paladin. Men vælg dog en anden class :) . Syntes selv det er den kedligeste class der er i spillet, har aldrig prøvet en i pvp men i pve er det røvsygt. Men nu pvp'er jeg meget som orc warrior og ungår helst en pala i 1on1 ikke fordi jeg ikke kan vinde over dem, men fordi de er til at brække sig over. Får dem ned på 10% jeg ligger stadig på 80% også tager de skjoldet op og healer sig selv. Man får dem ned een gang til, endnu et skjold og de healer sig selv. Sådan kan man blive ved, men vinder altid tager bare en fandens tid.

Originally posted by Deef

Det er derfor alliance mange gange taber, ja jeg ved godt det er kedeligt at heale, men så har 'du' altså valgt den forkerte klasse, for paladin er efter min mening den _BEDSTE_ PVP healer overhovedet, og det er så synd folk ikke spiller den som dette. :)

Selvfølgelig er den den bedste healer class i pvp.. men når man har brugt f.eks. 4 timer i et raid, og kun healede, så er der ikke meget ved at også at heale i PVP.. Jeg kan godt lide min pala, og kan også godt lide at heale i raids..

Og forstår godt det med at det er synd at den ikke blivet spillet til det den er beregnet til, men nogengange vil man sku gerne ha lidt forandring :)

-Friedrich Nietzsche-

• Hvordan kan i sige det er den bedste healer class i pvp? Fordi de kan bruge mail? En priest healer langt bedre, og som warrior har jeg meget svære ved at få en priest ned end jeg har ved en paladin, priests kan også smide et skjold op på andre players, virkelig handy. In my oppinion er en paladin kun god til at buffe, men det er så tilgængæld også nogle pisse gode buffs :)

Originally posted by DXC
    Hvordan kan i sige det er den bedste healer class i pvp? Fordi de kan bruge mail? En priest healer langt bedre, og som warrior har jeg meget svære ved at få en priest ned end jeg har ved en paladin, priests kan også smide et skjold op på andre players, virkelig handy. In my oppinion er en paladin kun god til at buffe, men det er så tilgængæld også nogle pisse gode buffs :)

Vi bruger så plate, tak :)

Men jo, vi kan gøre så mange fede ting + hvis vi har book, så kan vi fanemer heale meget med divine favor. Vi kan stunne, shield os selv så vi kan fokusere på at heale, og vores går ikke ud efter et antal dmg.. nej vores bliver ved, modsætning til priests som går væk efter et antal dmg.

plus ja, vi har buffs, som alle elsker.. BoK er min favorit, den er simpelthen bare guf. Desuden er vi meget handy at have med hvis det er en warrior som skal heales, da vi kan blesse dem, så de ikke kan blive fanget i noget.

EDIT: Desuden kan vi holde til meget mere, pga. armor.. og vi kan også "shielde" andre.. dog hjælper det kun mod fysisk dmg, ikke magic.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• Mente også plate, ved ikke hvorfor jeg skrev mail. Men en priest har da langt mere kontrol og kan hjælpe med dmg med f.eks. shadow word pain etc etc. Når jeg pvp'er med min warrior vil jeg i hvert fald langt hellere have en priest med mig i pvp end en paladin. Priest buff > Pala buff imo

Originally posted by DXC

Mente også plate, ved ikke hvorfor jeg skrev mail. Men en priest har da langt mere kontrol og kan hjælpe med dmg med f.eks. shadow word pain etc etc. Når jeg pvp'er med min warrior vil jeg i hvert fald langt hellere have en priest med mig i pvp end en paladin. Priest buff > Pala buff imo

Nu har du så aldrig prøvet at pvp med en paladin på din warrior, så det kan du egentlig ikke sige :)

Og vi kan sagtens hjælpe med dmg også.. holy shock, hammer of wrath(dog ved 20%), concecration og stunne :)
    Og du behøver ikke den priest buff hvis du har en ordenlig healer :)

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• Så sidder folk og diskuterer hvad der er bedst af pvp healer :$

Nu har jeg selv spillet begge dele både, i pvp og pve. Begge er lige kedlige i pve, da man blot skal vælge et target og spamme heals. I pvp er det straks noget andet, da det handler om at bruge de abilityes som hver class nu har, og som hjælper bedst. Men jeg vil dog mene, at begge classes kan heale rigtig godt i pvp. Jeg vil ikke sige at priests er bedre end paladiner for det er de ikke imo, men heller ikke omvendt.

Altså begge classes er brugbare i pvp, man skal bare kunne finde ud af at spille dem.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by AbeTis

Nu har du så aldrig prøvet at pvp med en paladin på din warrior, så det kan du egentlig ikke sige :)

Og vi kan sagtens hjælpe med dmg også.. holy shock, hammer of wrath(dog ved 20%), concecration og stunne :)
    Og du behøver ikke den priest buff hvis du har en ordenlig healer :)

Som så ingen dmg giver, priest buff er et plus uanset om man har en god eller dårlig healer. Den kan man så bare vende om og sige, at hvis man er god nok warrior behøver man ikke BoK eller BoM.

Originally posted by DXC

Som så ingen dmg giver, priest buff er et plus uanset om man har en god eller dårlig healer. Den kan man så bare vende om og sige, at hvis man er god nok warrior behøver man ikke BoK eller BoM.

ikke dmg? 500+ for holy shock og 600+ for hammer of wrath ( 1200 crit ) og conce giver 350 over 8 sec.. og hvad giver shadow word pain?

Og du skal satemer ikke komme og sige at en warrior ikke vil elske 10% mere i alle stats..

-Friedrich Nietzsche-

• Alle elsker BoK, men du sagde selv, at hvis man er god nok behøver man ikke priests buff, så siger jeg, den kan man vende om og sige at hvis man er god nok behøver man heller ikke paladin buff.

Tvivler egentlig på det giver så meget damage. Har aldrig set en paladin skade mere end 600 på mig, og ca. 95% af alle loladiner i bg's render rundt med TuF.

Originally posted by DXC
    Alle elsker BoK, men du sagde selv, at hvis man er god nok behøver man ikke priests buff, så siger jeg, den kan man vende om og sige at hvis man er god nok behøver man heller ikke paladin buff.

Tvivler egentlig på det giver så meget damage. Har aldrig set en paladin skade mere end 600 på mig, og ca. 95% af alle loladiner i bg's render rundt med TuF.

Hvad har TuF med sagen at gøre?

Og du kan ikke sammenligne BoK og PwF.. Bok giver til alt, PwF giver kun stamina.

-Friedrich Nietzsche-

• Hvad er det for noget at fyre af, hvis man er god nok har man ikke brug for den buff, HVIS MAN ER GOD NOK HAR MAN IKKE BRUG FOR EN HEALER I RØVEN PÅ EN! (ups caps lock) ;)

Helt ærligt syntes paladins er virkelig gode i pvp, dog gider jeg dem ikke selv da man skal have et godt weapon.. Og hvis en paladin er imod en som ikke kan draine mana eller fjerne magic, har han en glimrende chance for at kunne nakke personen, med et heldigt seal of command.. Uanset hvad folk siger så er seal of command virkelig vild, folk kan lave rigtig god dmg lige pludselig, dog kan de ikke selv bestemme det, hvilket jeg ikke syntes er særlig fedt.
    Jeg vil sige at en paladin der står i baggrunden og kun healer er spild af en paladin, han skal være med oppe foran og give dem nogle tæsk, og prøve at få nogle tæsk.. Da han jo har plate og bouble det tager tusind år for folk at dræbe en paladin, derfor går de efter alt andet først.. Så hvis man gør lidt af hvert kan narrer man folk til at tro de er healing spec og så angriber de ham, men hvis han har god defence er det utrolig svært for folk at få ham ned før de selv dør, specielt hvis det er team pvp..

Så en blanding af healing og dmg skal en paladin havde, vil sige flest talent point til dmg, og så en lille smule til healing..

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series