er der overhovedet nogen mulighed for at kunne få Comedy Central når man bor i enten Danmark eller Sverige??

Comedy Central i Danmark
-
-
Originally posted by Firedog
er der overhovedet nogen mulighed for at kunne få Comedy Central når man bor i enten Danmark eller Sverige??Kunne jeg også meget godt tænke mig
TDC's kabeltv har det ihvertfald ikke...Heller ikke deres udvidelser
-
er der overhovedet nogen mulighed for at kunne få Comedy Central når man bor i enten Danmark eller Sverige??nej ikke med mindre at du hacker den relay satelit som den amerikanske ambasade bruger
Comedy Central er kun til det amerikanske marked.
-
Originally posted by dkwolf
nej ikke med mindre at du hacker den relay satelit som den amerikanske ambasade bruger
Comedy Central er kun til det amerikanske marked.
skod.. man kan heller på nogen måde streame den over nettet hos et eller andet firma??
ligesom jeg ved at man kan se Filipinsk tv her hjemme
-
skod.. man kan heller på nogen måde streame den over nettet hos et eller andet firma??
ligesom jeg ved at man kan se Filipinsk tv her hjemme
tvivler på det - og hvis der er nogen der gør det er det nok ikke helt lovligt og det er CC normalt ikke så glade for.
-
Nu vi er igang med forespørgsel på TV kanaler, så låner jeg lige tråden. Sorry Firedog. Hvad med Sci Fi Channel, er der nogen mulighed for at kan modtage den her i Danmark? Jeg har Kabel fra Dansk Kabel TV, men kan man evt. streame den fra nettet et sted, eller købe som tillægskanal?