Maxtor Basics Personal Storage 3200 200 GB

  • Fint review!
    Jeg går lidt med tanken om at købe netop sån en ekstern harddisk til at have mine digitalbilleder liggende på, samt min cd samling som jeg har konverteret til .flac, og så have dem sikkerhedskopieret på sån en fætter. Men jeg er nu mere over i Western Digitals linie af eksterne. Helt præcis 'My Book' produktserien, men er lidt i tvivl om mit valg. Kunne det tænkes der kom en anmeldese af en af western digitals eksterne på et tidspunkt ? :)

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Fint review!
    Jeg går lidt med tanken om at købe netop sån en ekstern harddisk til at have mine digitalbilleder liggende på, samt min cd samling som jeg har konverteret til .flac, og så have dem sikkerhedskopieret på sån en fætter. Men jeg er nu mere over i Western Digitals linie af eksterne. Helt præcis 'My Book' produktserien, men er lidt i tvivl om mit valg. Kunne det tænkes der kom en anmeldese af en af western digitals eksterne på et tidspunkt ? :)


    Jeg har en 250 GB My Book Essential Edition og den er faktisk ret lækker. Har ikke brugt den ekstremt meget endnu, men man hører den faktisk ikke, og så er den jo heller ikke ligefrem grim.

  • Fint review.. Desværre kan en sådan test ikke fortælle noget om den generelle holdbarhed af et sådant produkt.
    Jeg overvejer selv en ekstern harddisk til min bærbare, men at dømme ud fra andres omtale af Maxtor's eksterne drev, tør jeg nok ikke købe en af dem.
    Hvis andre har positive oplevelser mht. holdbarheden af Maxtor's eksterne drev, vil jeg gerne høre fra dem. Selv overvejer jeg også WD My Book, og det bliver jeg vist ved med indtil videre.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Jakob3K
    Fint review.. Desværre kan en sådan test ikke fortælle noget om den generelle holdbarhed af et sådant produkt.
    Jeg overvejer selv en ekstern harddisk til min bærbare, men at dømme ud fra andres omtale af Maxtor's eksterne drev, tør jeg nok ikke købe en af dem.
    Hvis andre har positive oplevelser mht. holdbarheden af Maxtor's eksterne drev, vil jeg gerne høre fra dem. Selv overvejer jeg også WD My Book, og det bliver jeg vist ved med indtil videre.. ;)


    Jeg har selv Maxtor hd's og det fungere upåklageligt, har en 250Gb MaxLine 3 og en 80Gb's DM10, DM10 har lidt problemer men den er også ved at være gammel, men ellers køre de kanont, larmer en lille smule men ikke noget man bliver træt af, mest min pumpe til mit vandkøling der larmer.
    _______________________________________



    Rigtig nice test, regner selv med at købe sådan en fætter, og så koster de jo ikke særlig meget.