Jeg kan boote ved 270FSB.. Er 2970mhz!
Men over vil den ikke - Ska jeg give rammene mere juice? De får kun 1,8v.. Jeg kan ikke stille på vcore eller noget som helst - Tror nemlig at der er en del mere i den CPU!

imponeret over AM2 + asrock
-
-
Originally posted by Tarantula
Jeg kan boote ved 270FSB.. Er 2970mhz!
Men over vil den ikke - Ska jeg give rammene mere juice? De får kun 1,8v.. Jeg kan ikke stille på vcore eller noget som helst - Tror nemlig at der er en del mere i den CPU!Du kan jo prøve at give dem mere juice
-
er der ikke engang en ramdivider ?
-
Originally posted by Fragman
er der ikke engang en ramdivider ?
Nope.. Den er ikke stabil ved 2950mhz, men kører pt. 2800 så jeg er på den sikre side!Rundt om på nettet læser man om folk hvor de meget nemt rammer 2700mhz helt stock - så de AM2'ere er ikke helt tabt bag en vogn! (Selvfølgelig er Conroe kongen, men alligevel)
OC'et har lige smadret mit XP, så er igang med at formatere osv.
-
en std conroe tager jo en am2 som er oc meget nemt...
-
en std conroe tager jo en am2 som er oc meget nemt...
Og hvad har det med topic at gøre?
-
han skriver i foregående indlæg at am2 ikke helt er tabt bag vognen og så skrev jeg at en conroe kunne tage den rimelig nemt... Bare for lige at perspektivere det lidt
-
Originally posted by hot_fifty
han skriver i foregående indlæg at am2 ikke helt er tabt bag vognen og så skrev jeg at en conroe kunne tage den rimelig nemt... Bare for lige at perspektivere det lidtDer er vist ingen der er i tvivl om at conroe besidder tronen og det skrev Tarantula jo også selv:
QuoteOriginally posted by Tarantula
(Selvfølgelig er Conroe kongen, men alligevel)Iøvrigt så koster sådan en 3500+ jo kun det halve af den mindste conroe (E6300)...