Nyt fra canon

Originally posted by Don_Jabbe

Hvad så med brugt pris? :D

Folk sætter den nok for højt og ved ikke hvor mange der vil lave et direkte skifte. Brugt pris herhjemme er generelt latterlig høj på selve kamera husene. Folk tror de har samme værdi efter et år :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Og hvis jeg kan få solgt mit 350D til den tid, til en nogenlunde pris, så kunne jeg også godt finde på at nappe et 400D, hvis det altså er lidt bedre.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Happy^

Hvis jeg får solgt min RC, så napper jeg et 400D.

RC?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Happy^

Står for: Radio Controlled. Med andre ord: en fjernstyret enhed. Og det jeg har er så en bil.

Lol, nåh ja :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Så er Canons nye topmodel annonceret :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by engel
    Så er Canons nye topmodel annonceret :))

Hehe den er godt nok ved at være gammel tror den var på nettet samme tid sidste år :))

Originally posted by Hardstyler
    Den 50'er gad jeg godt ha fingrene i

noget om priser endnu Theis?

den kommer sq til at blive dyr, det er trods alt en L og med 1.2 i blænde. vil gætte på en 10k

Originally posted by origin

den kommer sq til at blive dyr, det er trods alt en L og med 1.2 i blænde. vil gætte på en 10k

Prøv et sted imellem 14 og 16k istedet for :)

Originally posted by Butcher
    Hvis nu 350D falder til let's say 4k, og 400D koster 6k ville det så være direkte dumt at købe 350D?

Nej det vil jeg da ikke sige det er stadig et godt kamera selvom 400D er noget bedre.

Originally posted by Butcher

Hvad gør den bedre? sådan oversat til menneskesprog altså. Kan forså den har flere fokuspunkter, hvilket jeg godt kan se er smart...og så det der dust clean..

Højre opløsning men det er hvad det er. De tre store trin op i mine øjne er, lcd skærm er en del bedre, autofocus er MEGET bedre rigtig MEGET det er en hel klasse over. Dust fjernelse er en rigtig god ting især hvis man ikke selv har lyst til at skille sit kamera ad og pille ved de meget følsomme dele. Eller har lyst til at betale den mindre formue det koster at få renset.

• Faldt lige over det her (godt nok ikke på lager - men pris sat til 5349 kr. for huset: http://www.kamerashop.dk/ (klik på Canon/spejlrefleks)

Ku være jeg lige sku' vente - i stedet for at købe købe dette kit til: 7389 kr http://www.photoshop.dk/produc…o.aspx?productid=30100952
    [Blocked Image: http://www.photoshop.dk/images/products/large/30100952.jpg]

Hvis prisen for det tilsvarende 400D kit holder så bli'r det kun ca. 500 dyrere i den 1. jeg linkede til.

Det er vel okay objektiver til en "halvfattig amatørfotograf" ? ;)

eller med andre ord - Det er vel okay tilbud på sådanne kit ?

• Jeg ville helt klart vente ja bentzin. Så kan du altid når 400D kommer se om du skal have den eller et 350D.

350D vil jo bare falde ydligere i pris når 400D kommer på gaden så det er win win lige meget hvad hvis du kan vente en lille måned.

Det er vist fint begynder glas, bedre end dit S1 helt sikkert :)

Du kan jo altid upgradere det hen af vejen.

• Tror jeg også jeg gør. Ka' være jeg ska' kigge efter noget helt 3. og endnu bedre - alt afhængig af om jeg får mere i erstatning, end jeg har fået indtil nu. Har lige anket mén-grads-afgørelsen og afventer et svar. Erhvervsevnen skal snart afgøres, så who knows, måske der kommer lidt mere, som kan forsøde tilværelsen. Håber ihf. men forventer ikke noget.

Hvis så frem ifald det bliver et positivt udfald, hvad skal jeg så kigge efter ?
    Stadig dog så en amatør som jeg, kan håndtere det - uden at få flere grå hår. (har rigeligt i forvejen) :))

Originally posted by Bentzin

Tror jeg også jeg gør. Ka' være jeg ska' kigge efter noget helt 3. og endnu bedre - alt afhængig af om jeg får mere i erstatning, end jeg har fået indtil nu. Har lige anket mén-grads-afgørelsen og afventer et svar. Erhvervsevnen skal snart afgøres, så who knows, måske der kommer lidt mere, som kan forsøde tilværelsen. Håber ihf. men forventer ikke noget.

Hvis så frem ifald det bliver et positivt udfald, hvad skal jeg så kigge efter ?
    Stadig dog så en amatør som jeg, kan håndtere det - uden at få flere grå hår. (har rigeligt i forvejen) :))

Ved sgu ikke om du skal kigge meget højre. Hvis du for lidt mere ud af det så køb 400D eller 30D alt efter hvilket du føler opfylder dine krav bedst. Begge er helt sikkert super gode.

Du kan jo så vælge at bruge lidt flere penge på nogle gode objektiver.

Originally posted by _WHAT_

Ved sgu ikke om du skal kigge meget højre. Hvis du for lidt mere ud af det så køb 400D eller 30D alt efter hvilket du føler opfylder dine krav bedst. Begge er helt sikkert super gode.

Du kan jo så vælge at bruge lidt flere penge på nogle gode objektiver.

Okidoki - thx - så er det bare med, at vente på, hvad de har tænkt sig.