Jeg kan ikke sige hvem som har lavet filmen, da det nok ikke er helt lovligt
Men her er den lagt ud:
http://www.youtube.com/watch?v=D42Ui-CUdoc
Jeg kan ikke sige hvem som har lavet filmen, da det nok ikke er helt lovligt
Men her er den lagt ud:
http://www.youtube.com/watch?v=D42Ui-CUdoc
hhaha private servers
må være sygt steneren kedeligt at spille wow på en privat server.. måske er der 50 på serveren.. og så løber folk rundt og smadre som ham der
Haha hvor latterligt, minder mig om noget fra Diablo II som vi kaldte "cheat battle.net"
Det er faktisk slet ikk kedeligt..
Private servers har så mange andre funktioner end den officielle server.
Ja, der er godt nok nogle bugs, men de er til at leve med
Desuden, ham der ownede ragnaros der er jo GM. Så han kan create alt hva han vil.
Man kan sagtens lave en server som minder utrolig meget om den officielle, og de bliver opdateret konstant. (for en uge siden virkede instances ikke)
Når serveren er færdigudviklet vil den eneste forskel være at man på private servers nok oplever lidt højere rates
vil sige det kan være meget godt til at teste forskellige specs samt gear men lige frem og spille på en priv server det suxs da så hellere spille på blizz's servere hvor der er mange mennesker og man ved serveren ikke lige pludselig sir slut også kan du starte forefra om det så tar 5 min og levele til 60 så sutter det stadig imo og ødelægger store dele af spillet
Synes det er totalt wack.. Har jo intet med "WoW" at gøre..
QuoteOriginally posted by Renegade
QuoteOriginally posted by Jaiz
vil sige det kan være meget godt til at teste forskellige specs samt gear men lige frem og spille på en priv server det suxs da så hellere spille på blizz's servere hvor der er mange mennesker og man ved serveren ikke lige pludselig sir slut også kan du starte forefra om det så tar 5 min og levele til 60 så sutter det stadig imo og ødelægger store dele af spillet
1. Hvem siger der ikke kan være mange spillere på en privat server?
Jeg kan pege på mange forskellige private servers (som fx lineage II) som har flere tusinde til at spille af gangen.
2. Problemet med at serveren lige pludselig siger slut er også den eneste reelle fare.
3. Måske er private servers svaret på "casuel gamers" problem med world of warcraft? Hvis ikke du er med i en stor guild som raider flere gange i ugen kan det være meget svært, for ikke at sige umuligt, at få de rigtig fede items. Derfor kan en private server med x3 eller x10 drop rate sagtens lyde bedre hos flere mennesker. Det kan endda være svært at komme i level 60 da det jo kræver en del afhængighed af spillet. Hvis en server som har x3-4 eller x5 exp rate blir offentlig, er jeg da sikker på at mange ville spille derinde. Udelukkende fordi at det ikke er alle folk som har tid til at levelle en char helt fra lvl 1-60 og så derefter bruge megen tid på at raid.
4. Sammenholdet på private servers er som regelt meget bedre end på officielle servers. Alle kender alle og man aftaler raids indbyrdes. (forudsat at raids på serveren virker ) Når serveren blir truet holder alle sammen, og hvis den går ned er det ikke helt så slemt at miste en char når serveren er fx x5.
QuoteOriginally posted by Renegade
Den video der var jo også lavet for at overdrive så meget som muligt
Smid mig en PM hvis i kunne tænke jer at vide mere. Hertil skal det siges at serveren som bruges er et lovligt projekt.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Claes
1. Hvem siger der ikke kan være mange spillere på en privat server?
Jeg kan pege på mange forskellige private servers (som fx lineage II) som har flere tusinde til at spille af gangen.
2. Problemet med at serveren lige pludselig siger slut er også den eneste reelle fare.
3. Måske er private servers svaret på "casuel gamers" problem med world of warcraft? Hvis ikke du er med i en stor guild som raider flere gange i ugen kan det være meget svært, for ikke at sige umuligt, at få de rigtig fede items. Derfor kan en private server med x3 eller x10 drop rate sagtens lyde bedre hos flere mennesker. Det kan endda være svært at komme i level 60 da det jo kræver en del afhængighed af spillet. Hvis en server som har x3-4 eller x5 exp rate blir offentlig, er jeg da sikker på at mange ville spille derinde. Udelukkende fordi at det ikke er alle folk som har tid til at levelle en char helt fra lvl 1-60 og så derefter bruge megen tid på at raid.
4. Sammenholdet på private servers er som regelt meget bedre end på officielle servers. Alle kender alle og man aftaler raids indbyrdes. (forudsat at raids på serveren virker
) Når serveren blir truet holder alle sammen, og hvis den går ned er det ikke helt så slemt at miste en char når serveren er fx x5.
Den video der var jo også lavet for at overdrive så meget som muligt
Smid mig en PM hvis i kunne tænke jer at vide mere. Hertil skal det siges at serveren som bruges er et lovligt projekt.
BORING
Haha... Gud hvor er det der sørgeligt... Så betal dog bare de penge og spil spillet som det var beregnet til... Det der er jo til grin... De der mobs er ikke engang placeret korrekt
Har selv prøvet at sætte en privat server op ude ved min skole og det var røvsygt IMO... Slet ikke det værd... Meget sjovt lige at prøve men ligefrem at spille på den...
Og nu siger du nemmere at få gode items, hvad skal du bruge de super gode items til hvis du alligevel ikke raider? Du skal jo ikke bruge +1000 str og +1000 spell dmg i stratholme? Eller nogen andre steder som ikke er raid... Det der er ligesom at købe et FPS spil og bruge cheats: Godmode, uendlig ammo osvosv... Så tror folk rigtig de er seje når de har gennemført det
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
BORING
Haha... Gud hvor er det der sørgeligt... Så betal dog bare de penge og spil spillet som det var beregnet til... Det der er jo til grin... De der mobs er ikke engang placeret korrekt
Har selv prøvet at sætte en privat server op ude ved min skole og det var røvsygt IMO... Slet ikke det værd... Meget sjovt lige at prøve men ligefrem at spille på den...
Og nu siger du nemmere at få gode items, hvad skal du bruge de super gode items til hvis du alligevel ikke raider? Du skal jo ikke bruge +1000 str og +1000 spell dmg i stratholme? Eller nogen andre steder som ikke er raid... Det der er ligesom at købe et FPS spil og bruge cheats: Godmode, uendlig ammo osvosv... Så tror folk rigtig de er seje når de har gennemført det
Jeg tror der er noget du virkelig har misforstået. Jeg har selv en account inde på den officielle server..!
Hvis du selv sætter din lille server op er det jo klart det er kedeligt. Der skal jo være flere spillere, sådan er wow nu engang. Hvis du skal spille alene eller med et par venner, så sæt serveren på x100 og gennemfør spillet til et LAN. Det lyder jo til at det er alt hva du ka forestille dig man kan gøre med den :).
At serveren ikke er helt så udviklet endnu er bare et lille problem. Den skal sku nok komme langt.
Og hvem siger at man har brug for de +1000 str og +1000 spell damage? Det tror jeg sku er noget du selv har fundet på. Filmen der blev optaget for at vise hvor overdrevet det kan blive. Hvis du virkelig ville trække spillet i ekstremer kan du lave dine egne mobs, items osv og give spilleren en helt ny oplevelsen. Hvem af os har ikke spillet et Diablo II mod? Private servers åbner bare for den mulighed.
Private servers er på ingen måde som et fps spil med godmode etc. Den er mere et værktøj til at maksimere spilleoplevelsen. Hvem siger du skal slukke din official wow account? En private server kan godt være en fornøjelse ved siden af hvis du er træt af de lave rates på de officielle servers.
Hva med at se på programmet med et åbent sind istedet for at hamre den ned uden at prøve det?
hehe.. Overvejede også at smide min private server op igen her nu da de var nede... Det er meget sjovt, men hvorfor går du kun i T3? Du skal da have de specialle Gm items, de er meget federe ..
FUCK, jeg virkelig se det sjove og udfordrene i at one shottet en molten core giant som lvl 12919219292183193891923 med legendary twin blades!! omg skileld og sjovt!!....... not
Det han lavede på videoen var bare sådan, meh. Men at sætte sin egen server op (ja fordøm mig jeg har gjort det til privat brug), er nu meget sjovt.
Det kommer selvfølgelig ikke engang det rigtige til sokkeholderne og det er begrænset hvor længe d et kan være sjovt. Men det er nu altså meget underholdende i lidt tid at kunne lave monstrene om i størrelse og spawne dit og dat her og der, bare sådan en 2 mand
I er fatter da meget lidt...har i aldrig været til lan sigh -_- jeg bruger selv private server fordi jeg ikke har PTR hver dag til at teste talents, min mage har jeg prøvet alle talents trispecc elemtral før og efter imba buff u name it...men min lvl priest har jeg kun prøvet disc/holy og min hunter ...aldrig været beastmaster....jeg personligt gider ikke til at spendere 1000g per character for at teste hvert specc(JO jeg har brugt mere en 1000+g på specc på min mage) det kan man gøre på private servers, man kan også pvp mod m8's til lan, jeg har flere hordes friends der er på ander servers. Man kan jo bare tage samme equib osv så det bliver samme vilkår som på de officiale servers.
"Haha... Gud hvor er det der sørgeligt... Så betal dog bare de penge og spil spillet som det var beregnet til... Det der er jo til grin" hvor gammel er du ? LÆS menneske LÆS post igennem før du flammer andre(må være dpsadinen i dig :P)
QuoteOriginally posted by Hayes
Det han lavede på videoen var bare sådan, meh. Men at sætte sin egen server op (ja fordøm mig jeg har gjort det til privat brug), er nu meget sjovt.
Det kommer selvfølgelig ikke engang det rigtige til sokkeholderne og det er begrænset hvor længe d et kan være sjovt. Men det er nu altså meget underholdende i lidt tid at kunne lave monstrene om i størrelse og spawne dit og dat her og der, bare sådan en 2 mand
Du burde næsten prøve en nyere version. Wowemu har været dødt i flere måneder :). Og det er den jeg går ud fra du har brugt når du kunne ændre størrelsen på mobsene.
QuoteOriginally posted by dr-eskimo
I er fatter da meget lidt...har i aldrig været til lan sigh -_- jeg bruger selv private server fordi jeg ikke har PTR hver dag til at teste talents, min mage har jeg prøvet alle talents trispecc elemtral før og efter imba buff u name it...men min lvl priest har jeg kun prøvet disc/holy og min hunter ...aldrig været beastmaster....jeg personligt gider ikke til at spendere 1000g per character for at teste hvert specc(JO jeg har brugt mere en 1000+g på specc på min mage) det kan man gøre på private servers, man kan også pvp mod m8's til lan, jeg har flere hordes friends der er på ander servers. Man kan jo bare tage samme equib osv så det bliver samme vilkår som på de officiale servers.
"Haha... Gud hvor er det der sørgeligt... Så betal dog bare de penge og spil spillet som det var beregnet til... Det der er jo til grin" hvor gammel er du ? LÆS menneske LÆS post igennem før du flammer andre(må være dpsadinen i dig :P)
Lige præcis. Det med at pvp'e mod sine mates er nemlig sjovt Og nu hvor MaNGOs (den server som filmen er optaget på) er ved at være godt udviklet, er det endnu mere sjovt :). Alt kan vendes og drejes på præcis den måde man vil have. Hvis du vil kan du jo lave BG med 1-3-5-7-9 osv af dine venner :). Jeg tvivler på at der er så mange spillere der har en lvl 60 af alle classes. Men de kan jo prøves på private servers.
Det undrer mig at folk tror at private servers kun er til for at bruge imba items som dem han har lavet der med 200.000 min og max dam. Det er jo kun sjovt i et lille stykke tid. Efter lidt tid begynder man jo at gå efter det som er omtalt "blizzlike", og der skal helst ligne de officielle servers helt, bare med nogle få ændringer som er federe. Fx, et mount som gir 200%? osv osv. Rates skal også helst være lidt højere :).
Grunden til jeg postede filmen herinde er at folk fra tweak har skyklapper for øjnene når man snakker om Private servers. I bør næsten undersøge det selv for at vide hva i snakker om ^^.
Jeg kunne sku godt tænke mig at game med et par stykker herinde fra.
"blizzlike" selvfølgelig
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Claes
Du burde næsten prøve en nyere version. Wowemu har været dødt i flere måneder :). Og det er den jeg går ud fra du har brugt når du kunne ændre størrelsen på mobsene.
Lige præcis. Det med at pvp'e mod sine mates er nemlig sjovt
Og nu hvor MaNGOs (den server som filmen er optaget på) er ved at være godt udviklet, er det endnu mere sjovt :). Alt kan vendes og drejes på præcis den måde man vil have. Hvis du vil kan du jo lave BG med 1-3-5-7-9 osv af dine venner :). Jeg tvivler på at der er så mange spillere der har en lvl 60 af alle classes. Men de kan jo prøves på private servers.
Det undrer mig at folk tror at private servers kun er til for at bruge imba items som dem han har lavet der med 200.000 min og max dam. Det er jo kun sjovt i et lille stykke tid. Efter lidt tid begynder man jo at gå efter det som er omtalt "blizzlike", og der skal helst ligne de officielle servers helt, bare med nogle få ændringer som er federe. Fx, et mount som gir 200%? osv osv. Rates skal også helst være lidt højere :).
Grunden til jeg postede filmen herinde er at folk fra tweak har skyklapper for øjnene når man snakker om Private servers. I bør næsten undersøge det selv for at vide hva i snakker om ^^.
Jeg kunne sku godt tænke mig at game med et par stykker herinde fra.
"blizzlike" selvfølgelig
Kan man ikke ændre mobs størelsen længere? Ej da, det var jo det sjoveste! Havde min pet Azuregos
QuoteOriginally posted by Hayes
Kan man ikke ændre mobs størelsen længere? Ej da, det var jo det sjoveste! Havde min pet Azuregos
Hehe, det kan man sikkert godt.. men har ikk lige fået det klaret endnu. Mangos har jo helt andre commands
Claes du har PM
Før jeg lige modtager flere PM's skal i vide at serveren virker til 1.11.2 og 1.10.2!!
QuoteOriginally posted by Claes
Før jeg lige modtager flere PM's skal i vide at serveren virker til 1.11.2 og 1.10.2!!
Haha sig ikk du er blevet spammet med spørgsmål om folk kan få lov at spille på en 1.12-server?