hvem kommer (tweak.dk lan)


  • Jeg vil som sagt gerne stå for det organisatoriske her i Herning. Dvs ordne bestillinger og modtage betaling osv. Med noget hjælp til et netværk og bordflytning osv. Og så selvfølgelig at folk generelt er hjælpsomme og gider det her.
    Har lige pt al den tid jeg skal bruge, men det skulle gerne ændre sig ret snart.
    Angående lokationer, tider og alt det der er det imo lidt omsonst at tale om nu her, hvor vi ikke har nogle reelle forslag mht lokationer andre steder end i jylland. Mht dato er der jo en eller anden naturlig begrænsning for hvor snart det kan være. Altså folk skal vel have tid til at betale osv.
    Mange kan nok ikke sige noget direkte om hvornår de forskellige forslag er, da de bare ved at de kan skaffe lokalerne og ikke har booket dem.
    Men jeg går ud fra at de fleste er klar på at vi snakker en weekend? Dvs. Fredag eftermiddag engang til søndag omkring middag. Ihvertfald det jeg forestiller mig.

  • det lyder fornuftigt....så er det kun fredag jeg skal have fri fx....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvis man er nok personer til samkørsel, er hverken bro eller km antallet noget som helst problem.


    Bare se at få noget stablet på benene som folk kan forholde sig til - på fyn og med dato i god tid, så skal tilmeldingerne nok komme da... :P


    Jeg bor selv på Sjælland, men er absolut ikke afvisende overfor kørelejlighed til 12-15 mand inklusive afhentning og aflevering på adressen af dem og deres PC'er.


    Har gjort det før, og kan nemt gøre det igen. Sidste gang var det 15 personer fra og til adressen for 180 kroner per næse inklusive alt.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....