s/b: kraftig bærbar -> Core 2 Duo system

Originally posted by Diesel175
    evt. interesseret i at bytte med anden vild gamer bærbar?

ubmidelbart, nej... men skriv spec.

jeg er jo ude efter et alm system da jeg gerne vil lige med casemoding, vandkøling og alt det sjove igen...

Originally posted by Angelus
    Noget ala det her :p

Forventer du at få 17.000 kr for den maskine????

Hertil er Go7400 heller ikke et spille kort.

En vurdering herfra er omkring 9.000.

• læs hvad jeg skrev..." Noget Ala det her :P " Hvis du læser det der, så kan du se at det er hvad jeg vildt gerne ville ha, men ikke regner med det, og hvis der er en der har det der, er det jo ikke 17000 vær mere, vel!! Tsk Tsk

læs hvad jeg skrev..." Noget Ala det her :P " Hvis du læser det der, så kan du se at det er hvad jeg vildt gerne ville ha, men ikke regner med det, og hvis der er en der har det der, er det jo ikke 17000 vær mere, vel!! Tsk Tsk

Bare lidt svært at tolke så!
    Du kan jo få en noget bedre spille maskine til 10.000

Min vurdering er stadig omkring 9.000 kr,-

Originally posted by bublegum

Bare lidt svært at tolke så!
    Du kan jo få en noget bedre spille maskine til 10.000

Min vurdering er stadig omkring 9.000 kr,-

syntes ikke du kan få en ordenlig gaming maskine til omkring 10000..

Du læser så ikke hvad jeg skriver...

der er større CPU i, mere HD plads ( den på edbpriser har 100, min har 200 ) OG der er 2 års TOTAL forsikring med til den...

Ca. det samme vil jeg at den er værd, for så meget ekstra koster disk og cpu heller ikke.
    Mit bud lyder på, at den er 8500-9500kr. værd.

2 års total forsikring er ikke noget man gider betale ekstra for, da man alligevel er omfattet utrolig godt af købeloven.

• den her forsikring er jo liiiige en DEL beder end købe loven... jeg kan faktisk smide en cola ned i den og så bare sige det, så laver de den eller får jeg en ny, det tror jeg ikke liige du får igennem købeloven ;)

den her forsikring er jo liiiige en DEL beder end købe loven... jeg kan faktisk smide en cola ned i den og så bare sige det, så laver de den eller får jeg en ny, det tror jeg ikke liige du får igennem købeloven ;)

Alt over 9.000 for den maskine MED forsikring er pure luck!

Du kan få en kraftigere maskine for 10.000 - 11.000
    Dit grafikkort GO7400 er ikke et spille kort, og maskinen er som sådan ikke en gamer maskine fordi den har en 17" skærm

Zepto's 2425 er denne model overlegen og til ganske få penge.

• hehe... zepto Sucks.. og du skal da ikke komme og sige jeg ikke kan kalde den her for en gaming bærbar... jeg køre ALLE spil flydene og i 1024 opløsning, også højre hvis jeg ville, og der er INGEN lag... tag f.eks. det der nye spil: JustCause, det kræver en Pæn del... køre de Flydene... så når du ikke helt ved hvad du snakker om, så lad vær, og mere OT fra in side af, vil blive meldt til en admin. eller brug PM som der er blevet sagt SÅ mange gang! lær det dog!

hehe... zepto Sucks.. og du skal da ikke komme og sige jeg ikke kan kalde den her for en gaming bærbar... jeg køre ALLE spil flydene og i 1024 opløsning, også højre hvis jeg ville, og der er INGEN lag... tag f.eks. det der nye spil: JustCause, det kræver en Pæn del... køre de Flydene... så når du ikke helt ved hvad du snakker om, så lad vær, og mere OT fra in side af, vil blive meldt til en admin. eller brug PM som der er blevet sagt SÅ mange gang! lær det dog!

Du må da meget undskylde!
    GO7400 er stadig ikke et spillekort.

Held og lykke med de 17.000

• Jeg har solgt lignende bærbar til 6k dog med 100gb et x600 256mb gfx.
    da den vejer mere end en stationær og sluger strøm som et strygejern kan du ikke forvente noget over 10k. nyprisen er ca. 12k så regn med de 8k (deromkring incl de extra ting du har proppet i)

Originally posted by bublegum

Du må da meget undskylde!
    GO7400 er stadig ikke et spillekort.

Held og lykke med de 17.000

Undskld mig, men du skal da ha et læse kursus... her med meldt til admin, for for meget OT!

• KOm på msn: tob_thiim@yahoo.com

Men jeg er først på omkring 23 tiden, er på arbejde

Undskld mig, men du skal da ha et læse kursus... her med meldt til admin, for for meget OT!

Stram op! Du kører den selv videre, så du er ikke det mindste bedre selv!

...men nu vi er ved det;

Det Core 2 system du meget gerne vil have til 18 TUSINDE DANSKE KRONER, kommer du nok til at skyde en hvid pil efter!

Den bærbare er intet i forhold til en Zepto til samme pris (i hvert fald når man ser bort fra den super gode service HP har - jeg kender ikke til Zepto's service)! Men som der også bliver sagt, er der ikke noget "gamer bærbar" over en 17" skærm og et Go 7400! :crazyeyes: Tværtimod, er det bare en lidt kraftigere workstation, som kan bruges til MEGET mild gaming.

Vil du have en såkaldt "gamer bærbar" er det netop Zepto du skal have, eller måske Alienware eller hvis du har for mange penge; Voodoo (som er opkøbt af HP, hvilket egentlig er sagen uvedkommende).

Du burde klappe i dine små fede hænder, fordi at der er så mange der siger 8.000,- ! Men jeg er enig, 8.000,- er nok ikke meget skudt forbi, da du jo har smidt 2 x 100GB harddiske i den (hvor standard er hvad, 80GB?).

Men for de 8.000,- ville jeg egentlig hellere have en dv2000 med samme specs (Go 7400 og Core Duo, dog kun 1 hdd men) tilmed et MEGET mere lækkert design og webcam samt mikrofon i skærmen som er 14" i stedet for de latterlige 17". Men det er jo bare min mening.. :)

Originally posted by NiEn
    du tror vel ikke din bærbar kan inbringe en ordenlig game pc + 2 19 tommer fladskarme. ?

Nej det tror jeg da ikke... i skal virklig lære andre humor at kende, hvis i kan tyde en måde man skriver på, plus smilys så kan i se det er hvad jeg gerne ville, men ved da godt jeg ikke kan det... ffs!