Hvordan tørrer man sko?

• Jeg var så dejligt heldig at spendere en halv time på cykel i styrtende regnvejr her idag :) Og det endte så med at bl.a. mine sko blev totalt gennemblødt

Mit spørgsmål er så hvordan man bedst tørrer dem igen..

Jeg har før haft vandret i vandet på stranden med sko på (dont ask why) og har både ladet dem tørre i tørretumbler og på radiator, men hver gang blev de totalt ødelagt

Jeg skal egentlig bruge dem igen på et tidspunkt i dag :) Så det må også godt gå lidt hurtigt :P men igen uden at ødelægge dem, hvis det overhovedet er muligt

• prøv at stoppe avis papir i dem. Gør jeg altid når mine bliver våde. Og når de så har suget i en halv times tid så, skift avis papir, sådan bliver du ved indtil de er tøre. Håber det hjælper. :9xo

EDIT: damn niller du er hurtig.

Originally posted by Kolyzer
    prøv at stoppe avis papir i dem. Gør jeg altid når mine bliver våde. Og når de så har suget i en halv times tid så, skift avis papir, sådan bliver du ved indtil de er tøre. Håber det hjælper. :9xo

EDIT: damn niller du er hurtig.

Det sagde hun også igår..
    hov det skal jeg vidst ikk prale med.. :))

• Sko har helt klart bedst af at tørre natten over med avispapir i, dog bør det skiftes sådan inden for 10 timer da det ellers bare holder på fugten, men det er jo ligesom blevet nævnt såå...
    har hørt om folk der har tørret sko i en mikrobølgeovn eller almindelig ovn, men mon ikke det giver præcis samme resultat som ved en radiator,, hvis de blev ødelagt af det var det så skind? fordi har da haft gummisko til tørre på sådan en uden problemer.

Ellers kan du vel gå igang med en hårtørre?

• Hvis det skal gå lidt hurtigere kan du hjælpe til med en føntørrer ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg har smækket nogle aviser i og lader dem stå ude i gangen... Hehe har hverken hårtørrer (er altid korthåret og trunten tager squ sin egen med :))) og der er lukket for varmen her i "sommeren" :P

Det var helt almindelige gummisko, men det hang måske også sammen med at det var en blanding af saltvand og diverse tanglopper der var i mine tidligere sko :crazyeyes:

Originally posted by Alaza
    Du har det sq da også med at spørge om de mest wack ting Garborg. :P

Du kender mig jo... jeg er whack ;)

Originally posted by KarGa
    Jeg har smækket nogle aviser i og lader dem stå ude i gangen... Hehe har hverken hårtørrer (er altid korthåret og trunten tager squ sin egen med :))) og der er lukket for varmen her i "sommeren" :P

Det var helt almindelige gummisko, men det hang måske også sammen med at det var en blanding af saltvand og diverse tanglopper der var i mine tidligere sko :crazyeyes:

Du kender mig jo... jeg er whack ;)

Skulle lige il at poste noget lignende :D

Originally posted by Niller
    altså jeg plejer bare at smide avispapir inde i dem.. det tager godt nok en hel nats tid.. og så helst under en radiator..

Ja, mere simpelt bliver det ikke.

Er det ikke også sådan et husmorråd, som man bare ved hjemmefra ?

Originally posted by Macimuz

Ja, mere simpelt bliver det ikke.

Er det ikke også sådan et husmorråd, som man bare ved hjemmefra ?

Jeg lærte kun hvordan man parterer en gris og serverer den på smørrebrød :crazyeyes:

Ej vidste det åbenbart ikke :)

Originally posted by KarGa

Jeg lærte kun hvordan man parterer en gris og serverer den på smørrebrød :crazyeyes:

Ej vidste det åbenbart ikke :)

Narj, det er nok sådan noget os bønnere er opvokset med :razz:

Originally posted by Macimuz

Narj, det er nok sådan noget os bønnere er opvokset med :razz:

Kommer fra landet, og havde aldrig hørt om det %) - Vi brugte altid fyret.

• Du smider dem i et hovedpudebetræk og smider dem i tørretumbleren.. Sådan vasker jeg også sko...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Du smider dem i et hovedpudebetræk og smider dem i tørretumbleren.. Sådan vasker jeg også sko...

Ud over tørretumbleren får buler indvendigt af mine str. 48½ plader, så går de stille og roligt i stykker af det... der kommer revner nogle steder og sådan