Søger gysere

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Er der blevet snakket om i en tråd. Jeg vil råde dig til at kun søge det her på IMDB. Jeg tør ikk at søge den nogen andre steder. Bare læs forummet på imdb. og user ratings. Det er mere end nok :).


    August underground mordum. Du er advaret.


    Jeg har lidt svært ved at se hvordan du kan kalde ulækre film for gysere.
    For mig er det STOR forskel på om filmen er uhyggelig eller bare klam.
    Og det kræver jo ikke det store at lave en klam film, men det kræver en hel del at lave en film der skræmmer.


    Jeg så Hostel for ikke så længe siden og blev slemt skuffet. Jeg havde netop fået at vide at det skulle være en grum gyser, men det viste sig at det bare var en plat, klam film.


    Angående topic, så har jeg desværre ikke rigtig nogle anbefalinger. Jeg syntes sgu de fleste gysere ender med at skuffe. Det er svært at finde noget der virkeligt er uhyggeligt.

  • Jeg har det samme problem som mange andre, jeg synes det er de færreste gysere der kan skramme mig. Derfor plejer jeg gerne at finde film/gysere som også har en fed handling så jeg rent faktisk får noget ud af dem, og så kan kæresten jo så sidde og blive lidt skræmt, så er alle glade.


    Som tidligere nævnt er Event Horizon fed, men det er jo SciFi og det er jo ikke alle tøser der er vild med den slags. Derudover synes jeg Gothika er en rigtig fed film, og åbenbart også ret skræmmende for nogle.

  • Forresten skeleton key skræmte mig lidt. Dog ikk meget. Og sys det var surt den sluttede da den var så go. Og The Village sys jeg var ret skræmmende hvor hun var ude i skoven. Den måde kameraet blev flyttet rundt på og hvordan karakterene rykkede sig. Genialt! Jeg sad med øjne dækkede hele tiden. Det var os et par år siden. Så den i biografen.

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Forresten skeleton key skræmte mig lidt. Dog ikk meget. Og sys det var surt den sluttede da den var så go. Og The Village sys jeg var ret skræmmende hvor hun var ude i skoven. Den måde kameraet blev flyttet rundt på og hvordan karakterene rykkede sig. Genialt! Jeg sad med øjne dækkede hele tiden. Det var os et par år siden. Så den i biografen.


    The Skeleton Key synes jeg var ret dårlig, den var lidt skræmmende ja, men dårlig historie.


    Den eneste film der har skræmt mig fra vid og sans er "The Hunted House On The Hill" (mener jeg den hedder), handler om en rig mand der køber et gammelt nedlagt sindsyge hospital og holder en fest der. Damn jeg kunne ikke sove bagefter.. Men så den også da jeg kun var 14 år.. sååå, hehe

  • Jeg bliver lige nødt til at nævne "Ondskabens Hotel", det er en klasiker, og jeg synes stadig den holder selvom den er gammel.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Den eneste film der har skræmt mig fra vid og sans er "The Hunted House On The Hill" (mener jeg den hedder), handler om en rig mand der køber et gammelt nedlagt sindsyge hospital og holder en fest der. Damn jeg kunne ikke sove bagefter.. Men så den også da jeg kun var 14 år.. sååå, hehe


    http://imdb.com/title/tt0051744/ denne her :P?


    Eller remake denne her ? http://imdb.com/title/tt0185371/

  • Quote

    Originally posted by Fino


    http://imdb.com/title/tt0051744/ denne her :P?


    Eller remake denne her ? http://imdb.com/title/tt0185371/


    Det eneste gode ved house on haunted hill var da at Famke Janssen var med.


    Jeg kunne egentlig også meget godt li både skeleton key og the village. Eller rettere sage, jeg var helt vild med the village. Jeg elsker den stemning Shimalya altid fanger.
    Men gysere kan man vel ikke kalde dem. Nok nærmere thrillere.

  • The Amityville Horror er helt klart en af de bedste gysere jeg har set på det seneste

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    The Amityville Horror er helt klart en af de bedste gysere jeg har set på det seneste


    syntes godt nok det er en yderst ringe film!


    Men det der bliver sagt med uhyggelig og klamme film er rigtig..


    Stor forskel på de forskellige ting.. f.eks.. Saw, den er bare klam, ikke rigtig uhyggelig

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Nemlig. Fuldstændig enig.


  • Har også haft denne film, "Cannibal Holocaust" .. Og jeg må indrømme at den er noget for sig selv. Har også set noget af den men ikke det hele, da jeg synes det var for sygt. Da der indgår dyremord, voldtægt og meget andet. Og det virker bare FOR realistisk til at jeg ville se hele filmen færdig.