prescott for varm hvad skal jeg gøre

  • har købt en shuttle på der passer til min 468 socket 3.0 ghz prescott, men den køre for varm er oppe på 75 i bios og køleren køre på max i smartfan for at holde den nede. nogle forslag hvad det kan være?

  • den er ik clocket, køre 3.0 som køleren sagtens skulle klare. hvor meget kan kølepasta påvirke. lod det atic silver der sad på før sidde

  • I din sig. står der @ 3.6 men ok :)


    Er der airflow i den shuttle? Altså er der blæsere der suger luft ind og puster ud i den anden ende?


    Prescott bliver jo varme, men 75 er måske lige i overkanten sku jeg mene....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • lige nu står den i vinduet uden kabinet og ellers er der et oki airflow, men fatter bare ik den køre så varm, mistænker kølepastaen

  • så gør det dog rent og smid det på ifølge foreskrifterne....og en prescott og shuttle er ikke en god kombination....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().