V: Mit system

  • Hej.


    Jeg står og skal af med min computer og ville gerne høre jer hvad jeg kan få for den.


    PSU: Enermax Lownoise 350w
    CPU: Intel P4c 3.2ghz /m Zalman CNPS 7000B-Cu
    Bundkort: Asus P4C800-E Deluxe
    Ram: 2 x 512mb Corsair Value PC3200 DDR
    Grafikkort: GeCube Radeon x800xt pe
    Harddiske: 3 x 200gb Seagate 7200.7 S-ATA
    Kabinet: Lian-Li PC65B /m vindue side


    Diverse: Vantec Nexus NXP-205 blæserstyring



    Hvad tror i sådan ca. jeg kan få for den?



    Mvh DarkhorZe

  • Hvis du vil sælge i dele, kunne jeg godt være intra i en eller to af dine harddiske.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvis du vil sælge i dele, kunne jeg godt være intra i en eller to af dine harddiske.


    Jeg bad om en samlet vurdering - jeg har ikke oprettet tråden for at sælge mine harddiske... :roller:

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Jeg bad om en samlet vurdering - jeg har ikke oprettet tråden for at sælge mine harddiske... :roller:


    Det ved jeg jo godt. Skrev det også bare sådan at du vidste jeg var intra. i dine diske, hvis du beslutter at sælge, ikke andet :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Vil mene omkring de 3000-3500,- måske lidt mere.


    Synes jeg ikke er helt ved siden af :)


    Så hvis jeg har fået et bud på 2200 for gfx kortet alene, så burde jeg sælge det med det samme? :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Så hvis jeg har fået et bud på 2200 for gfx kortet alene, så burde jeg sælge det med det samme? :ohmy:


    Det havde jeg sq taget imod uden at tænke 2 gange! :D

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Så hvis jeg har fået et bud på 2200 for gfx kortet alene, så burde jeg sælge det med det samme? :ohmy:


    Slå til og giv mig en god pris på dine harddiske :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Så hvis jeg har fået et bud på 2200 for gfx kortet alene, så burde jeg sælge det med det samme? :ohmy:


    2200kr for et x800xt pe... Havde det været mig havde det været i posten allerede, den pris er skudt langt ved siden af. Du kan muligvis få ca. 1000kr for det kort, så 2200kr må siges at være en MEGET god pris.


    Iøvrigt hvis du vil sælge kabinet kunne jeg godt være interesset.

  • Quote

    Originally posted by Yilar


    2200kr for et x800xt pe... Havde det været mig havde det været i posten allerede, den pris er skudt langt ved siden af. Du kan muligvis få ca. 1000kr for det kort, så 2200kr må siges at være en MEGET god pris.


    Iøvrigt hvis du vil sælge kabinet kunne jeg godt være interesset.


    Ja, for fanden. Fik kun lige 1K for det X850XT med AC VGA Silencer jeg solgte for et par måneder siden.