Er dette OC ikke okay ?

Originally posted by Try-this

Du er sq ikke en kylling hvis du har haft Vcore oppe på 1,75V 8o

Må vel nærmest være en tastefejl, for 1,75Vcore er alligevel en del på luftkøling ;)

Det virkede da fint for mig - jeg fik bare ikke mere stabilitet efter 1.63 ca ;)

• pæne timings på de 1gb ram moduler :clap:
    bare en skam su ikke kan få fsben lidt høje med en anden ramdivider

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

Originally posted by Viking
    pæne timings på de 1gb ram moduler :clap:
    bare en skam su ikke kan få fsben lidt høje med en anden ramdivider

Syn's også selv det er okay for et par valueram. :9xo
    Ka' jeg måske godt - har ikke prøvet alle mulighederne - men det duer ihf. ikke med 1:1.
    Nu er det jo sådan set godt nok, som det er nu !
    - og der er jo andet end, at sidde og pille i bios og genstarte maskinen dag ud og dag ind !
    Så ender man jo bare, som visse personer, der tror de er gud's gave til PC-verdenen.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/auslach.gif] [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/lam.gif]

• det er jo ikke alle der kan være guds gave til kvinden det job har undetegne samt et par stykker andre allered taget :$

:oops: undskyld for :offtopic:

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• Nu spørger jeg dig helt ærligt, stille og roligt og i en god tone:
    Synes du selv den bidrog med noget som helst for at gøre noget som helst bedre?

Originally posted by Slacker

Nu spørger jeg dig helt ærligt, stille og roligt og i en god tone:
    Synes du selv den bidrog med noget som helst for at gøre noget som helst bedre?

Ved ikke hvad du vil med dit indlæg ? Men jeg har forhåbentligt lov til, at ha' min mening om/holding til visse personer, som føler sig hævet over andre !! Og som i tidligere samtaler over PM, så ved du jo godt hvem og hvorfor. Så det er der jo ikke noget nyt i !

Og det er også utroligt, at der altid skal tages hensyn til visse folk, som ikke kan tåle, at tingene bli'r sagt lige ud. Men de må godt selv fyre en masse personligt gylle af. Wauv siger jeg bare. :rolleyes:
    Næ, man skal passe på, at der ikke er en eller anden gut, der føler sig truffet og bli'r stødt.
    Ka' ikke se det store problem - folk ka' jo la' vær med, at føle sig truffet. Længere er den jo ikke.

Til Topic: Så nåede jeg over 2.9 ghz og under 30 s i SuperPi - og det er jeg meget meget tilfreds med - med tanke på de begrænsninger nogle af mine dele har. Så alt i alt - I'm happy med "Mit Alter" ! :9xo

Og da jeg ikke har i sinde at OC mere lige nu - så lukkes tråden - inden der går får meget ævl og kævl i den. :$

[Blocked Image: http://www.my-smileys.de/smileys2/closed.gif]

PS. Tak for alle tilbagemeldingerne guy's (der var vist ingen girls i denne tråd :)))