Heey...
Jeg har 2 film hvor lyden mangler....
Nogen der har en forklaring på det???
Tak..
Heey...
Jeg har 2 film hvor lyden mangler....
Nogen der har en forklaring på det???
Tak..
er der kun de 2 film? eller er det alle?
VLC Video Lan
Google det, det skulle gerne virke, hvis ikke, er det nok filmen(e) der er i stykker
Det er KUN de 2 film...
Det er det jeg syns der er underligt.....
Har lige hentet dem... Det kører helt fint, men lyden er der bar ikk..
Du mangler ikke et AC 3 codec, vel?
QuoteOriginally posted by -Champen-
Det er KUN de 2 film...
Det er det jeg syns der er underligt.....
Har lige hentet dem... Det kører helt fint, men lyden er der bar ikk..
Hentet dem? Jeg går ud fra du mener KØBT?
QuoteOriginally posted by Mikkel
Hentet dem? Jeg går ud fra du mener KØBT?
Eller også er det gratis klip, feks fra et af de utallige sider der spinder guld på sjove klip.. Ro på nu
QuoteOriginally posted by Slacker
Eller også er det gratis klip, feks fra et af de utallige sider der spinder guld på sjove klip.. Ro på nu
Sandt... Der kom lyd på.... Tak for svarene....
Og bar rolig... Gratis sider.....
QuoteOriginally posted by -Champen-
Sandt... Der kom lyd på.... Tak for svarene....
Og bar rolig... Gratis sider.....
Selvom siden er gratis, kan der jo stadig være tale om ulovlige film...
Men velkommen til Tweak forresten - Jeg må vist også hellere lige flytte din tråd til Spil & Programmer.
Og Slacker - Jeg er skam helt rolig. Vi er bare fra crewets side ekstra opmærksomme på at der ikke bliver snakket om suspekte emner. Og en tråd lavet af en splinterny bruger, som handler om manglende lyd på en film han "lige har hentet", får hurtigt en lille alarmklokke til at ringe.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Mikkel
Selvom siden er gratis, kan der jo stadig være tale om ulovlige film...
Men velkommen til Tweak forresten - Jeg må vist også hellere lige flytte din tråd til Spil & Programmer.
Og Slacker - Jeg er skam helt rolig.
Vi er bare fra crewets side ekstra opmærksomme på at der ikke bliver snakket om suspekte emner. Og en tråd lavet af en splinterny bruger, som handler om manglende lyd på en film han "lige har hentet", får hurtigt en lille alarmklokke til at ringe.
Helt fair, det lød bare lidt som om den eneste måde at anskaffe ting var at købe - sådan er det heldigvis ikke
Nogle film i VLC player bliver opfattet som 2 spors lydspor, hvor det ene er uden lyd nr. 1, og det andet nr. 2 med lyd...
Det kunne være det
Lyd/lydspor 1,2