Hvis jeg gerne ville kunne pve og alligevel tanke i instances hvordan skal jeg så smide mine point? Min lille alt er pt lvl 14. Ska jeg blande lidt i Defense og Fury?
Edit: Ding
Og hvordan skal jeg lægge mine points i fremtiden?
Hvis jeg gerne ville kunne pve og alligevel tanke i instances hvordan skal jeg så smide mine point? Min lille alt er pt lvl 14. Ska jeg blande lidt i Defense og Fury?
Edit: Ding
Og hvordan skal jeg lægge mine points i fremtiden?
Imo er det ikke nødvendigt med nogen points i protection før level 60. Så indtil da vil jeg klart gå arms eller fury! Hvis du virkelig gerne vil have lidt mere protection, så smid 5 points i shield specialization.
/Elt
QuoteOriginally posted by -Sandman-
Imo er det ikke nødvendigt med nogen points i protection før level 60. Så indtil da vil jeg klart gå arms eller fury! Hvis du virkelig gerne vil have lidt mere protection, så smid 5 points i shield specialization.
/Elt
Fino. Er det dumt at bruge 1h mace/axe og skjold med arms/Fury?
Jeg ville kun bruge skjold i tank situationer, med midnre du er fuld prot specced som level 60. Men som Arms/Fury ville jeg klart tage en stor fed 2-hander eller dual wield.
/Elt
Dual wield er kun godt hvis du er rimelig godt gearet, Arms er derimod ret godt selvom du har dårligt gear.
står lidt i samme situation..starter en char op imorgen sandsyneligvis...gutterne skal bruge en tank, og er horde (pvp) ...how to start ?
regner med orc, for de giver mig penge nok til at starte ok op....men tauren lyder også til at være kraftig...
Undeads ftw
Imo er der virkelig ingen grund til at smide points i protection før du er 60.. Og hvis du kun skal tanke ZG, AQ20, Onyxia og MC kan du sagtens klare dig som 60 med 15 points i protection..