Var en tur i dobbelt A og skyde lidt, der vil komme flere resultater med tiden.
Bente
-
-
For satan da også! Det må da næsten være forbudt for børn det link
Flot pige
-
Hun er da ret nice..
Men personligt er jeg mest til brunetter;) -
Okay nice pic's - men modellen er imo ikke noget, at råbe hurra for - der findes utallige kønnere rundt på gader og stræder. Men hver sin smag.
-
Jeg vil også være fotograf
-
Jeg tror nu det er billedet, han ønsker kritik på, og ikke modellen.
Hendes udseende kan han jo ikke gøre noget ved.
-
Originally posted by Mikkel
Jeg tror nu det er billedet, han ønsker kritik på, og ikke modellen.Hendes udseende kan han jo ikke gøre noget ved.
Det er nok rigtigt - men modellen gør også sit til, den opfattelse folk får af billedet.
F.eks så gør denne model, at jeg synes billederne er ordinære at kigge på. -
Flot portræt - og en rigtig køn model. Synes beskæringen er rigtig god på denne http://www.theis.dk/fotogaller…ics/_MG_0158-Edit-2-2.jpg
Det havde været en skam hvis du var gået længere ned. -
Synes nu hun ser meget rar ud, hun måtte da godt komme herhjem og være rar ved mig
Synes det ene er godt, det andet er imo lidt.........hmmmm......trashy.
-
Originally posted by Bentzin
Okay nice pic's - men modellen er imo ikke noget, at råbe hurra for - der findes utallige kønnere rundt på gader og stræder. Men hver sin smag.Lige mine ord..
-
Originally posted by Shak
Synes nu hun ser meget rar ud, hun måtte da godt komme herhjem og være rar ved migSynes billed nr.2 er godt, det andet er imo lidt.........hmmmm......trashy.
Ja det var nok lidt det ord jeg ledte lidt efter
Altså hun er jo fræk, men det andet ( åbenbart kommet et til op ?
) billede der overlader meget lidt til fantasien. Derimod det andet er rigtig godt, et man godt kunne tillade sig at have hængende på væggen når svigerforældrene kommer forbi, hvis i forstår hvor jeg vil hen.
-
Tak for de mange kommentarer.... lige en generel ting så kom med kritik på billedet og ikke modellens udsende.
Hun er den hun er og egentlig ikke pænt hvis hun skulle falde over siden eller kender en som sider her.
Kritik på billede ja tak og tekniske ting om modellen... som havde været smartere hvis hun sad sådan og sådan fint nok men hold det ved det tak
-
Kan godt lide billede 1 og 3.
1: Beskæringen (som tidligere nævnt) er rigtig god.
2: Måden hun sidder på virker bare ikke helt så godt, som på 1 og 3. Har måske noget at gøre med, at kvinder normalt ikke sådan sidder med spredte ben. Der burde efter min mening måske have været en stol indblandet, når hun sidder sådan.
3: Synes godt om holdningen (altså måden hun sidder på) kontra baggrundselementerne.
har du taget nogle, hvor hun står op ? Kunne forestille mig, at man i de omgivelser, kunne få nogle fine skud.
-
Originally posted by Macimuz
Kan godt lide billede 1 og 3.1: Beskæringen (som tidligere nævnt) er rigtig god.
2: Måden hun sidder på virker bare ikke helt så godt, som på 1 og 3. Har måske noget at gøre med, at kvinder normalt ikke sådan sidder med spredte ben. Der burde efter min mening måske have været en stol indblandet, når hun sidder sådan.
3: Synes godt om holdningen (altså måden hun sidder på) kontra baggrundselementerne.
har du taget nogle, hvor hun står op ? Kunne forestille mig, at man i de omgivelser, kunne få nogle fine skud.
Har ikke taget så mange af den model og tror faktisk ikke jeg har nogen hvor hun står. Der kommer dog af et par andre modeller som står. Men det hele skal jo lige ses igennem skød 609 billeder den dag så der er lidt at komme igennem
-
Originally posted by _WHAT_
Har ikke taget så mange af den model og tror faktisk ikke jeg har nogen hvor hun står. Der kommer dog af et par andre modeller som står. Men det hele skal jo lige ses igennem skød 609 billeder den dag så der er lidt at komme igennemIngen grund til at forhaste sig. Vi (jeg) kan godt være lidt tålmodige
-
Måske det var en hentydning til at du skulle give din model lidt mer tøj på, eller i det mindste ikke skyde lige imellem benene, det er så min mening. jeg er mere til det lidt mer "classy" look. Det er jo ikke kun om lyset er rigtig eller farverne er gode, eller om billedet er grumset. Hvem der er på billedet og personens fremstråling har jo også en del og sige
-
Originally posted by Shak
Måske det var en hentydning til at du skulle give din model lidt mer tøj på, eller i det mindste ikke skyde lige imellem benene, det er så min mening. jeg er mere til det lidt mer "classy" look. Det er jo ikke kun om lyset er rigtig eller farverne er gode, eller om billedet er grumset. Hvem der er på billedet og personens fremstråling har jo også en del og sigeSådan nogle ting er også helt ok men så skriv det sådan
Det jeg ikke syntes er ok er at folk skriver at der er så mange pæne piger derude og hun er ikke noget specielt. Det er muligt de ikke syntes det og de skal være velkommen til at tænke det. Men de ville nok ikke gå hen og sige det lige op i hovedet af hende nede i gågaden.
Tøjet har jeg faktisk ikke haft noget med at gøre overhovedet. Vi havde 4 modeller igennem den dag som havde nogle billeder de skulle have taget og det gjorde jeg så
Men stadig tak for kritikken
-
mega fede billeder theis
og hvor fanden har du fået et 5D fra?
-
Originally posted by _WHAT_
Sådan nogle ting er også helt ok men så skriv det sådan
Det jeg ikke syntes er ok er at folk skriver at der er så mange pæne piger derude og hun er ikke noget specielt. Det er muligt de ikke syntes det og de skal være velkommen til at tænke det. Men de ville nok ikke gå hen og sige det lige op i hovedet af hende nede i gågaden.
Tøjet har jeg faktisk ikke haft noget med at gøre overhovedet. Vi havde 4 modeller igennem den dag som havde nogle billeder de skulle have taget og det gjorde jeg så
Men stadig tak for kritikken
Du må meget undskylde mester, at jeg ikke synes om modellen. Men hvis hun la' sig udstille her på tweak.dk. Så må hun jo også ku' tåle lidt kritik. (Går ud fra, at du har spurgt hende om lov til det)
Og som jeg skrev tidligere, så bedømmer jeg det jeg ser på et billede.
Det være sig motiv, billed-"opbygning", skarphed o.lign.
Dine billeder viser et hunkønsvæsen i nogle forskellige opstillede situationer. Hvis man ikke skal bedømme hende - hvad er der så tilbage ??Hvis hun havde en super udstråling, ville helhedsindtrykket af billederne jo absolut også blive mere positive. Rent teknisk så er der vel ikke noget, at sætte en finger på. Ihf. ikke fra min side af.
"As usual" er det teknikse altid OK fra din side af.
Jeg mangler bare noget glød og udstråling i selve motivet. -
Originally posted by origin
mega fede billeder theisog hvor fanden har du fået et 5D fra?
Hehe bare rolig det er ikke mit eget det er medieskolen i Viborg's.
Har en kammerat der er begyndt at læse der. Han havde lånt et af skolens kameraer med. Så skulle jeg jo lige have et par skud med den selvfølgelig
Må sige at den største fordel over 20D er søgeren. Det er godt nok noget andet at kigge igennem.
Kom nu photokina, kom med en 1dsmIII eller en 3D så jeg kan komme ud og bruge de penge jeg ikke har