Bedste danske rappere?!

Hvor mange har du hørt med MC Clemens?

Synes helt klart Psykopat på fri fod er den fedeste! Genial tekst :D

Ellers er jeg L.O.C freak lige for tiden! Verden udenfor, Få din flask' på, Absinthe - Superfede numre.

Havde helt glemt tråden :crazyeyes:

Jeg har kun hørt han's Dans Med Døden album og derfra syntse jeg Flammende oprør, er den bedste, men kan self ikke udtale mig ordenligt om det da jeg ikke har hørt alle han's albums.

Originally posted by XmuZz

Havde helt glemt tråden :crazyeyes:

Jeg har kun hørt han's Dans Med Døden album og derfra syntse jeg Flammende oprør, er den bedste, men kan self ikke udtale mig ordenligt om det da jeg ikke har hørt alle han's albums.

Okay.. Har også hørt hans gamle album, kan ikke huske hvad det hed!

men der var bla. også Hr. Betjent på, og så psykopat på fri fod.

Originally posted by tRuz

Det var da den mest latterlige kommentar man kunne komme med? No offence, men hvor fanden er din respekt for andre mennesker? Seriøst.

Jeg har fint respect for menesker.. det er rap jeg ikke kan tage seriøst.. :P

Fed7haS

• Jeg har det som Fed7haS. Rap er sååå vildt dårligt at jeg ikke kan beskrive det. Aldrig har en musikstil været så overvurderet og komerciel.
    Jeg går kun og venter på at det går i sig selv igen, så man ikke skal belastes med det, hver gang man tænder for radioen.

Og jeg kan ikke tage marilyn mason seiøst :9xo

At en hiphop fan ikke kan tage MM seriøst er jo et kvalitets stempel.. takker for det..

Fed7haS

• Hehe. Det er jo som man tager det, høre fx. ikke kun rap, og jeg tror hellere ikke på i har hørt ordenlig rap, tupac har fx. lavet dear mama, og den er kanon, det er fx. ikke bare fuck og alt muligt, der er sang i det, i forhold til så mange andre , men jeg høre da også 70-80'er musik, fx. noget af det fra vice city, for den gang kunne man lave rigtig musik.

Originally posted by tRuz

Det var da den mest latterlige kommentar man kunne komme med? No offence, men hvor fanden er din respekt for andre mennesker? Seriøst.

Man lærer at leve med det - Der er desværre så mange snævertsynede mennesker i verden at det er vammelt :(

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Originally posted by Fed7haS

At en hiphop fan ikke kan tage MM seriøst er jo et kvalitets stempel.. takker for det..

Fed7haS

Jeg er helt tosset med hiphop og jeg er helt vild med Marilyn Manson :D

Originally posted by Ramaskriget
    Okay.. Har også hørt hans gamle album, kan ikke huske hvad det hed!

men der var bla. også Hr. Betjent på, og så psykopat på fri fod.

Regnskabets Time.
    Men det er nu ikke bare det gamle album. Der er kommet en del siden. Regnskabets time er hans debut album. Tror ikke han har været meget mere end 16 år da han lavede det. Personligt er mit ynglings Clemens album, Den anden verden.

• der er stadig Einar fra det gamle MC Einar......han er vidst lidt af et opblæst røvhul, men sammen med rockers by choice var de da med til at sætte dansk rap på plader og bånd....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Tjah, dansk rap synes jeg for det meste er noget fis, der prøver at efterligne alt hvad der kommer ud af USA, "yo jeg er gangster og lever det vilde life!". Men nu er det selvfølgelig heller ikke meget mere end det rap der bliver spillet i radioen jeg har hørt.

Lige udover de 3 Malk drenge, det er jo alt for svedige både beats og tekster!

Hehe. Det er jo som man tager det, høre fx. ikke kun rap, og jeg tror hellere ikke på i har hørt ordenlig rap, tupac har fx. lavet dear mama, og den er kanon, det er fx. ikke bare fuck og alt muligt, der er sang i det, i forhold til så mange andre , men jeg høre da også 70-80'er musik, fx. noget af det fra vice city, for den gang kunne man lave rigtig musik.

Vil da nok sige at de fleste af hans tekster, går på: "yea, fuck the po'lice" o.lign. Synes sku' det er til grin at folk, hylder ham som en helt, og er "nede" med hans musik. Det skal jo lige tages til betragtning at manden skød to politibetjente. Han er også anklaget for voldtægt. Og det er anklager som han åbenlyst opfordrer andre til at gøre i hans rap-sange. Han repræsenterer ting som stoffer, vold, kvindeundertrykkelse osv. - ikke de mest harmoniske og fredsommelige ting.

Originally posted by kungfuis78
    Vil da nok sige at de fleste af hans tekster, går på: "yea, fuck the po'lice" o.lign. Synes sku' det er til grin at folk, hylder ham som en helt, og er "nede" med hans musik. Det skal jo lige tages til betragtning at manden skød to politibetjente. Han er også anklaget for voldtægt. Og det er anklager som han åbenlyst opfordrer andre til at gøre i hans rap-sange. Han repræsenterer ting som stoffer, vold, kvindeundertrykkelse osv. - ikke de mest harmoniske og fredsommelige ting.

Interessant nok. :)

Har du nogen kilder?

Originally posted by Fed7haS

Fed7haS

Ja, jeg kan sq heller ikke fordrage den sminke-dukke.. :rolleyes:

Jeg vil nu hellere have et mere stilfærdigt beat, og så noget lyrik, istedet for en masse støj, og en der prøver at synge det samme 15 gange i træk :D

Originally posted by kungfuis78

Teksterne i hiphop sange er jo bare show. Det er stemningen der sælger, og her er der altså et gangster tema.
    Opfordrer action film også til at du går ud og slår folk ihjel med en uzi, eller er det bare underholdning?