vandkøling til gpu..??

• Jeg er ved at ombyhhe mit vandkølesæt men er på jagt efter noget kølehovede som køler begge sider af gfx.
    er der nogen som har en løsning på det.....?
    Det der med at sætte passive køleklodser på rammen på bagsiden , den køber jeg ikke fordi når vandkølingen er monteret er der jo ikke særlig meget luft-flow i kabi og dermed virker en passiv klods ikke.
    Jeg vil ha vandkøling på begge sider af mit gfx så hvis nogen har en løsning på det vil jeg bliver super .......yeeeeee

best regard D-Mos

mobo: Dfi lanparty expert
    Cpu : Amd 64 fx 57
    Gfx : 2 x Galaxy 7800 gtx
    ram : 2 x 1 gb crucial balistix pc4000
    Hd :2 x wd Raptor 36gb (raid 0)
    psu :silverstone 650w
    kabi : lianli 1200B

• Tror du at vi gider tjekke hele nettet efter nogle kølehoveder som kan køle begge sidder, uden at vide hvad kort de skal køle?

Du bliver nød til at give noget info om din computer, og desuden er det ikke sikkert de findes, og ram'ene behøver aligevel ikke særlig meget køling, så køb en pak af dem her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85210 og smid en køler over, det vil fungere rigtig godt.

er du helt ny......
    Vandkøling er netop for ikke at fylde hele kabi med blæsere......
    mine kort er g-force 7800 gfx....

det kunne jo være at du feks. havde læst noget i nogle andre fora og derved kunne guide mig der til ikke eller at du havde støt på nogle som havde lavet speciel-mod til deres gfx for at afhjælpe med dette ikk ........så slap helt af og sæt farten ned.

mhv. D-Mos
    ps.
    Men tak for hjælper #2 ........jeg burde flette dig en hat af papir for du smarte komment.

• du er netop meldt til moderators....der står tweak.dk på din url ikke hol.dk

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

du er netop meldt til moderators....der står tweak.dk på din url ikke hol.dk

Godt sagt og godt gjordt (Fragman) :9xo

Det er sådan set ikke smarte komment, det er godt formuleret i forhold til dig, tror du skal til at klappe hesten, det går ikke med sådan nogle som dig her på forumet, hvis du vil have hjælp bliver du nød til at give os noget info istedet for at pisse os ned af rykken som du gør i indlæg 3, men (Fragman) Har gjordt lykken, så det er afsluttet.

• i er sgu da for nærtagende og for underlige........jeg stillede et spørgsmål og får et underligt svar .... Om jeg tror han gider.......så kunne han bare skrive at han mangler mere info ..færdig slut........
    så hvis det ikke er en lidt for smart måde at svare mig på så ved jeg sgu ikke ..........hmmmmm grrrr irreterende....

• Tror du skal slappe lidt af nu, ja jeg er god til at formulere det ved jeg godt, og du er skod, men sådan er der nogle ting, så hvis jeg var dig ville jeg stoppe nu, da du ødelægger det for dig selv, og så vil ingen hjælpe dig på tweak, men hol vil sikkert godt :))

Og nej der findes ikke dobbel kølehoved til dine gfx'er, det bedste ville være en blæser men det går self ikke i sli, men prøv da at smide sådan nogle BGA kobber køleprofiler på og så smid en blæser over begge gfx'er.

Originally posted by Connektors
    hva mener du med at det ska køle på begge sider`altså er det kun ramende på bagsiden der også ska køles ?

Når man køber et kølehovede til et gfx så køler det gpu og ram på samme side men hvad så med rammen på den anden side..?
    de vil jo automatisk blive varme ved oc og derfor må der vel være nogen der har tænkt i samme baner som mig..
    og jeg havde bare håbet at nogen havde læst noget et eller andet sted så jeg muligvis kunne få et link..

• er det en trussel .......?
    for hvis det er så er det sgu ikke mig der skal slappe af.......
    nu stopper du fanme........gider ikke finde mig i at blive svinet til af dig.

Originally posted by D-Mos
    er det en trussel .......?
    for hvis det er så er det sgu ikke mig der skal slappe af.......
    nu stopper du fanme........gider ikke finde mig i at blive svinet til af dig.

det var nu nok mere en konstatering...folk gider slet ikke hjælpe dig hvis du opfører dig på den måde.....og det bliver du åbenbart ved med.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• glem det .......jeg finder ud af noget selv....
    gider sgu da ikke bruge min tid på dette.

Originally posted by D-Mos
    glem det .......jeg finder ud af noget selv....
    gider sgu da ikke bruge min tid på dette.

Du skal i hvert fald finde en noget anden attitude frem, hvis du har tænkt dig at fortsætte som bruger herinde. Folk prøver bare på at hjælpe dig, så slå lige koldt vand i blodet, inden du poster igen.

XmuZz: Husk nu hvad jeg allerede har fortalt dig over PM ;)