Problemer med zoo tycoon 2

  • Hejsa jeg vil bare høre om der er nogen af jer der også har problemer med zoo tycoon 2? mit det hakker HELT vildt bare jeg rykker hen over landskabet i spillet er det min pc der er noget hø eller har i været ude for det samme?

  • hvor hulen skal vi vide det fra ?????


    lidt logik og omtanke tak...lav en signatur med dit hardware og beskriv så hvad du har gjort for at afhjælpe problemet...så er vi i stand til at hjælpe dig...ellers spilder du blot vores tid.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Neeej hvor lyder du da bare glad hva...


    Jeg har:


    1 gb ram
    geforce 6600
    3,0
    msi 875p neo bundkort


    Og det BURDE fandme kunne spillet spillet uden og hakke


    Og grunden til jeg spørger om i ved om spillet hakker ved jer også er at hvis den gør det så kan det jo være noget med spillet at gøre jo så gas ned fragman


    medal of honor hakker nemlig ikke på den.


    og jeg har prøvet alt for at få den til at lade være med at hakke.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    hvor hulen skal vi vide det fra ?????


    lidt logik og omtanke tak...lav en signatur med dit hardware og beskriv så hvad du har gjort for at afhjælpe problemet...så er vi i stand til at hjælpe dig...ellers spilder du blot vores tid.


    Tag lige og find en pænere tone!


    Det er sandt nok, at han kunne have kommet med lidt flere oplysninger om sit hardware, men derfor kan man stadig behandle ham pænt - Ellers spring tråden over!

  • Quote

    Originally posted by Dummiz
    Hejsa jeg vil bare høre om der er nogen af jer der også har problemer med zoo tycoon 2? mit det hakker HELT vildt bare jeg rykker hen over landskabet i spillet er det min pc der er noget hø eller har i været ude for det samme?


    Næ, har ikke spillet. Men en en kollega havde det samme problem, og efter at han satte skærmopløsningen lidt ned og ryddede op/defragm. på HD så kørte det igen.
    Prøv og se om det kan være det?

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Tag lige og find en pænere tone!


    Det er sandt nok, at han kunne have kommet med lidt flere oplysninger om sit hardware, men derfor kan man stadig behandle ham pænt - Ellers spring tråden over!


    det VAR den pæne tone.....kan godt skifte til den beskidte hvis i ønsker det på den måde....



    hvad er specifikationerne for spillet, hvilket 6600 er det...bare et alm eller et Gt, har du husket at installere nyeste drivere til bundkort, gfx kort og har du checket for spyware.


    hvad er temperaturen for din cpu, da den kan throttle hvis den bliver for varm...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det VAR den pæne tone.....kan godt skifte til den beskidte hvis i ønsker det på den måde....


    Du skal bare tale pænt når jeg beder dig om det.


    Længere er den ikke.


    EOD.