Faldt lige i snak om emnet med en herinde fra og besluttede mig for at høre resten af tweaks mening om det...
Konsoller - er de skidt eller ej?
Sådan som jeg ser det, så ka en konsol ikke noget som helst, som en pc ikke kan... Hvis man ejer en highend pc, så kan jeg ikke se den fjerneste ide i at købe en konsol, ud over self at der er konsol-specifikke spil, hvilket jeg syns er noget fis, der kun eksisterer for at producenterne ka tjene lidt flere penge end de i forvejen gør...
Nogle siger sikkert det er federe at sidde med en controller i sengen foran tvet og spille... men det ka man sådan set også gøre med en pc, det er bare et spørgsmål om interface og spil..
Der er sikkert også et par stykker der syns det er mere hyggeligt med en konsol, men igen er jeg forladt for tanken... Man ka sagtens spille multiplayer på pc, både over netværk men også direkte på en pc hvis man har lyst til det... det er igen bare et spørgsmål om interface og spil...
I er velkomne til at komme med flere bud på hvorfor der sku være den fjerneste ide i at købe en konsol for jeg ka ikk se en eneste...
Edit: Ved godt vi har haft mange af den her slags polls før, men det er egentlig heller ikk afstemningen der er det vigtige... jeg vil høre hvorfor folk dog skulle finde på at købe en konsol, hvis de allerede har en highend pc