zippo væske... hjælp

Originally posted by Happy^

K?ber man en Zippo, s? passer man sgu ogs? p? den. Man betaler ikke 250+ kr. for en lighter, og s? smider skod benzin p? den.

S? kan man sgu lige s? godt k?be en engangslighter.

Jeg passer fanmer da ogs? p? den.. men br?ndsel kan da v?re ligegyldig ?

Du k?ber da heller ikke det dyreste br?nde til en br?ndeovn..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Jeg passer fanmer da ogs? p? den.. men br?ndsel kan da v?re ligegyldig ?

Du k?ber da heller ikke det dyreste br?nde til en br?ndeovn..

Nemlig!

Ville svare til at k?re ind og tanke 95 ved Shell hvis de lige l? 1kr pr liter over Q8..

• kan det ikke v?re pisse lige meget om man bruger 10,- eller 20,- om ?ret p? lighter benz

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

Originally posted by Han$en

Nemlig!

Ville svare til at k?re ind og tanke 95 ved Shell hvis de lige l? 1kr pr liter over Q8..

Virkelig d?rlig sammenligning, da de har samme br?ndstof i tankene.

AbeTis --> Det er slet ikke det samme, da prisforskellen p? br?nde blot er de forskellige sorter og om det der sk?ret ud eller ej (s? kan der ogs? v?re affaldstr? osv. osv.).

Men det korte af det lange, er at det rigtige Zippo er af en h?jere kvalitet.

Man kan enten k?be diskount - hvis man synes det er fint nok, eller k?be det lidt dyere som er bedre.
    Jeg siger ikke at det billige ikke virker fint nok, for det g?r det, jeg siger bare at det andet er af en h?jere kvalitet.

zizo --> ?benbart ikke for nogen.. der er det MEGET vigtigt at det er s? billigt som muligt hele tiden. Derfor har de nemlig en Zippo.

• Happy der er jo noget du ikke helt har ret i her.

Alts? jeg vil meget gerne se dokumentation for at Zippo's egen benne skulle v?re s? meget bedre end den billige fra Fakta?

Og hvordan vil du se det p? en lighter hvilket der er bedst? ?bne motor-blokken? :))