Sådan går det når man leger med scootere i legepark

Originally posted by KarGa

Bare rolig, hun er under t?flen af papa her :))

[SIZE=7]?h nej, nu f?r jeg ballade p? messenger[/SIZE]

Tror sq du dr?mmer der.. Hun er syg i skalden :))

Total Ninja med bogstaver :finger:

Originally posted by Burger
    Jeg har lidt sv?rt ved at se det sjove i, at folk evt. kommer til skade. At man i det hele taget ta'r scootere med p? en legeplads og laver s?dan et nummer, vidner jo ikke ligefrem om vildt meget omtanke.

Det er fint nok, at I poster film fra YouTube m.v. - men I m? meget gerne holde kommentarerne p? et fornuftigt niveau ;)

typisk

Originally posted by DK-RedLion

typisk

Hvad mener du ? Forh?bentlig ikke, at det er forkert, at en Moderator passer sit frivillige arbejde, med at holde dette samlingsted inden for de givne regler. :rolleyes:

• Ganske enkelt crazy det der, det jo ikke engang "sjov"

Bentzin: Laver du selv de figurer du bruger som avatar? Syns du har mange :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe
    Ganske enkelt crazy det der, det jo ikke engang "sjov"

Bentzin: Laver du selv de figurer du bruger som avatar? Syns du har mange :D

Finder lidt hist og lidt her og har s? et lille lager af billeder liggende, som jeg s? leger lidt med - klipper og klistrer i Photoshop.
    Den her er en kombination af nogle forskellige figurer. Cool at sidde og nusse med den slags, n?r jeg keder mig. :9xo

Originally posted by Bentzin

Finder lidt hist og lidt her og har s? et lille lager af billeder liggende, som jeg s? leger lidt med - klipper og klistrer i Photoshop.
    Den her er en kombination af nogle forskellige figurer. Cool at sidde og nusse med den slags, n?r jeg keder mig. :9xo

Hah nice :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• S? fanmer sjovt nok ud i starten, men da de 2 piger ligepludselig fl?j ud af den.. s? blev det da lidt sygt..

Tror ikke det er noget de pr?ver igen :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis
    S? fanmer sjovt nok ud i starten, men da de 2 piger ligepludselig fl?j ud af den.. s? blev det da lidt sygt..

Tror ikke det er noget de pr?ver igen :)

ja hvis de overlevede det... tror godt det ku ha endt MEGET galt. deres kroppe kan ikk holde til den G kraft de blir udsat for, og hjernen risikere bare at sl? fra.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone

ja hvis de overlevede det... tror godt det ku ha endt MEGET galt. deres kroppe kan ikk holde til den G kraft de blir udsat for, og hjernen risikere bare at sl? fra.

Jep, men de kunne ogs? sagtens ha sl?et hoved ned i en kantsten eller noget.. det ville jo ikke ha v?ret s?rlig godt :boxed:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-