QuoteOriginally posted by KarGa
Bare rolig, hun er under t?flen af papa her
[SIZE=7]?h nej, nu f?r jeg ballade p? messenger[/SIZE]
Tror sq du dr?mmer der.. Hun er syg i skalden
Total Ninja med bogstaver
QuoteOriginally posted by KarGa
Bare rolig, hun er under t?flen af papa her
[SIZE=7]?h nej, nu f?r jeg ballade p? messenger[/SIZE]
Tror sq du dr?mmer der.. Hun er syg i skalden
Total Ninja med bogstaver
K?ft det g?r st?rkt man. Gad godt man kunne se hvad der skete efter de r?g ud af den der.
QuoteOriginally posted by Burger
Jeg har lidt sv?rt ved at se det sjove i, at folk evt. kommer til skade. At man i det hele taget ta'r scootere med p? en legeplads og laver s?dan et nummer, vidner jo ikke ligefrem om vildt meget omtanke.
Det er fint nok, at I poster film fra YouTube m.v. - men I m? meget gerne holde kommentarerne p? et fornuftigt niveau
typisk
QuoteOriginally posted by DK-RedLion
typisk
Hvad mener du ? Forh?bentlig ikke, at det er forkert, at en Moderator passer sit frivillige arbejde, med at holde dette samlingsted inden for de givne regler.
nej nej
Ganske enkelt crazy det der, det jo ikke engang "sjov"
Bentzin: Laver du selv de figurer du bruger som avatar? Syns du har mange
QuoteOriginally posted by JuiCe
Ganske enkelt crazy det der, det jo ikke engang "sjov"
Bentzin: Laver du selv de figurer du bruger som avatar? Syns du har mange
Finder lidt hist og lidt her og har s? et lille lager af billeder liggende, som jeg s? leger lidt med - klipper og klistrer i Photoshop.
Den her er en kombination af nogle forskellige figurer. Cool at sidde og nusse med den slags, n?r jeg keder mig.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Finder lidt hist og lidt her og har s? et lille lager af billeder liggende, som jeg s? leger lidt med - klipper og klistrer i Photoshop.
Den her er en kombination af nogle forskellige figurer. Cool at sidde og nusse med den slags, n?r jeg keder mig.
Hah nice
S? fanmer sjovt nok ud i starten, men da de 2 piger ligepludselig fl?j ud af den.. s? blev det da lidt sygt..
Tror ikke det er noget de pr?ver igen
QuoteOriginally posted by AbeTis
S? fanmer sjovt nok ud i starten, men da de 2 piger ligepludselig fl?j ud af den.. s? blev det da lidt sygt..
Tror ikke det er noget de pr?ver igen
ja hvis de overlevede det... tror godt det ku ha endt MEGET galt. deres kroppe kan ikk holde til den G kraft de blir udsat for, og hjernen risikere bare at sl? fra.
QuoteOriginally posted by CarStone
ja hvis de overlevede det... tror godt det ku ha endt MEGET galt. deres kroppe kan ikk holde til den G kraft de blir udsat for, og hjernen risikere bare at sl? fra.
Jep, men de kunne ogs? sagtens ha sl?et hoved ned i en kantsten eller noget.. det ville jo ikke ha v?ret s?rlig godt