Trackmania Nations turnering

Originally posted by Don_Jabbe
    Hvor stor server kan man k?re p? en 1024/512 linie?

?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Carsten_DK

Jeg kan slet ikke styre S2, men har alle filerne til at k?re det originale S1 ;o)

.

Det kunne da v?re en af os skulle banke en server op med det oprindelige S1 s? :D Skriv endelig hvis du er med. S? laver jeg en tr?d - istedet for at hugge den her :))

Jeg har dog ikke filerne. Kun S2.

Originally posted by tAshDa
    sp?rgsm?let er blevet stillet, men fandt intet svar p? det i denne tr?d..

hvordan f?r man downloadede bileder (fra TM Car Park & TM Skin Center) ind i spillet?

Du henter begge filer og l?gger dem i
    C:\Programmer\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
    ,uden at pakke dem ud! s? burde du kunne v?lge dem i din profil. Hvis du ikke kan, s? kan der v?re en fejl i filen , eller ogs? er bilen ikke beregnet til Stadium (TMN) .
    Andre kan kun se din nye bil/skin, hvis du har en af de orig. TM spil, og har reg det p? TMN's hjemmeside.

• Nogen som er klar på et game engang i aften ved en 20 eller 21 tiden?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Har lige downloaded det så det kan godt være jeg tager et smut forbi

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Jeg vil da gerne prøve at smide en server op i aften, hvis det har interesse? Kører på en 8/1 forbindelse, så jeg regner med at det kan trække det, men jeg har nu ikke prøvet før.

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

Originally posted by Tismund

I'm in. Kunne være fedt hvis John H kunne få sin server op :D

Ville også gerne (har jo en masse spændende baner liggende!) , men uanset hvad jeg gør , og gør det rigtigt, så lukker serveren ned efter et stykke tid og smider alle af ... kan være jeg skal have fundet mig en anden router, øv!

• Count me in for 2nite...:D

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

Originally posted by SarC
    Jeg vil da gerne prøve at smide en server op i aften, hvis det har interesse? Kører på en 8/1 forbindelse, så jeg regner med at det kan trække det, men jeg har nu ikke prøvet før.

Helt sikker, det er da et forsøg værd :D

Originally posted by Tismund
    SarC har du et pass til serveren? :D

Hmm, der skulle ikke være noget, men da jeg forlod serveren stod den på listen som om der var pass på - underligt. Jeg prøver igen.

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

• Er der andre end mig der har problemmer med at komme ind og spille TMN lige nu?

Når jeg trykker "internet / connect" siger den "not connected to internet".

Har prøvet at genstarte osv uden resultat

Har fundet en løsning :D

Hvis man har været Offline i IE, tror TMN at man slet ikke er connected, selvom man er på nettet igen. gah hehe

• ska der snart arrangeres turnering? :p eller bare et lille cup. med forskellige baner osv, ikk standart

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone
    ska der snart arrangeres turnering? :p eller bare et lille cup. med forskellige baner osv, ikk standart

Jeg er nok klar.

Men jeg gider ikke rigtig sådan nogle seriøst mystiske baner med alle mulige fucked up loop osv. :D

MacBook Pro 13,3" Retina

• Nej, hvis det skal være time-attack skal det også være time-attack-baner.. altså, ikke sådan nogle der tager 1:50.. det er jo ikke rigtige timeattack baner.. de skal ca. vare 30-50 sekunder, så der er mere at kæmpe om... (og alle mere eller mindre kan være med i turneringen)

Originally posted by Don_Jabbe

Jeg er nok klar.

Men jeg gider ikke rigtig sådan nogle seriøst mystiske baner med alle mulige fucked up loop osv. :D

ahh jo du gider :evil: