QuoteOriginally posted by Don_Jabbe
Hvor stor server kan man k?re p? en 1024/512 linie?
?
Hvor stor server kan man k?re p? en 1024/512 linie?
?
QuoteOriginally posted by Carsten_DK
Jeg kan slet ikke styre S2, men har alle filerne til at k?re det originale S1 ;o)
.
Det kunne da v?re en af os skulle banke en server op med det oprindelige S1 s? Skriv endelig hvis du er med. S? laver jeg en tr?d - istedet for at hugge den her
Jeg har dog ikke filerne. Kun S2.
Hvordan g?r det med din router John? Savner din seeeerver
sp?rgsm?let er blevet stillet, men fandt intet svar p? det i denne tr?d..
hvordan f?r man downloadede bileder (fra TM Car Park & TM Skin Center) ind i spillet?
QuoteOriginally posted by Carsten_DK
Jep. Jeg er med ;o)
Du kan f? filerne af mig via MSN
'
Klasse
QuoteOriginally posted by tAshDa
sp?rgsm?let er blevet stillet, men fandt intet svar p? det i denne tr?d..
hvordan f?r man downloadede bileder (fra TM Car Park & TM Skin Center) ind i spillet?
Du henter begge filer og l?gger dem i
C:\Programmer\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
,uden at pakke dem ud! s? burde du kunne v?lge dem i din profil. Hvis du ikke kan, s? kan der v?re en fejl i filen , eller ogs? er bilen ikke beregnet til Stadium (TMN) .
Andre kan kun se din nye bil/skin, hvis du har en af de orig. TM spil, og har reg det p? TMN's hjemmeside.
Nogen som er klar på et game engang i aften ved en 20 eller 21 tiden?
Nogen som er klar på et game engang i aften ved en 20 eller 21 tiden?
I'm in. Kunne være fedt hvis John H kunne få sin server op
Har lige downloaded det så det kan godt være jeg tager et smut forbi
Jeg vil da gerne prøve at smide en server op i aften, hvis det har interesse? Kører på en 8/1 forbindelse, så jeg regner med at det kan trække det, men jeg har nu ikke prøvet før.
QuoteOriginally posted by Tismund
I'm in. Kunne være fedt hvis John H kunne få sin server op
Ville også gerne (har jo en masse spændende baner liggende!) , men uanset hvad jeg gør , og gør det rigtigt, så lukker serveren ned efter et stykke tid og smider alle af ... kan være jeg skal have fundet mig en anden router, øv!
Count me in for 2nite...:D
QuoteOriginally posted by SarC
Jeg vil da gerne prøve at smide en server op i aften, hvis det har interesse? Kører på en 8/1 forbindelse, så jeg regner med at det kan trække det, men jeg har nu ikke prøvet før.
Helt sikker, det er da et forsøg værd
SarC har du et pass til serveren?
QuoteOriginally posted by Tismund
SarC har du et pass til serveren?
Hmm, der skulle ikke være noget, men da jeg forlod serveren stod den på listen som om der var pass på - underligt. Jeg prøver igen.
Er der andre end mig der har problemmer med at komme ind og spille TMN lige nu?
Når jeg trykker "internet / connect" siger den "not connected to internet".
Har prøvet at genstarte osv uden resultat
Har fundet en løsning
Hvis man har været Offline i IE, tror TMN at man slet ikke er connected, selvom man er på nettet igen. gah hehe
ska der snart arrangeres turnering? :p eller bare et lille cup. med forskellige baner osv, ikk standart
QuoteOriginally posted by CarStone
ska der snart arrangeres turnering? :p eller bare et lille cup. med forskellige baner osv, ikk standart
Jeg er nok klar.
Men jeg gider ikke rigtig sådan nogle seriøst mystiske baner med alle mulige fucked up loop osv.
Nej, hvis det skal være time-attack skal det også være time-attack-baner.. altså, ikke sådan nogle der tager 1:50.. det er jo ikke rigtige timeattack baner.. de skal ca. vare 30-50 sekunder, så der er mere at kæmpe om... (og alle mere eller mindre kan være med i turneringen)
Jeg er nok klar.
Men jeg gider ikke rigtig sådan nogle seriøst mystiske baner med alle mulige fucked up loop osv.
ahh jo du gider