motioni denne varme ?

• I dyrker vel da ikke motion mellem kl 12-14?? :ohmy:

S? finder I da heller ikke et tidspunkt hvor det er varmere!! :)

Jeg holder mig nu til enten om morgen eller om aften og s? stadig husker masser af v?ske inden og efter... :drink:

• Macimuz: hmm. ved i hvordan priserne er i tyskland ? jeg bor ca 40 km fra gr?nsen, s? hvis man kunne spare lidt der nede. !

jackal83: ja mellem 12 - 15 er jo det varmest tidspunkt. Men havde ikke lige andet og lave, s? hvorfor ikke l?be en tur..

Originally posted by NiEn
    Macimuz: hmm. ved i hvordan priserne er i tyskland ? jeg bor ca 40 km fra gr?nsen, s? hvis man kunne spare lidt der nede. !

jackal83: ja mellem 12 - 15 er jo det varmest tidspunkt. Men havde ikke lige andet og lave, s? hvorfor ikke l?be en tur..

M?ske du kan spare noget i Tyskland, men tror ikke der er s? meget at vinde.

Omend kan du m?ske tjekke nogle ud ved nogle lokale forretninger, og derefter se om disse kan k?bes via nettet billigere. Eller m?ske der er noget at spare i tyskland, og du kan f? cyklen hjem dernede :)

Gav selv 5k for min Trek Mountain Bike 4300, som nu er lidt over de 2 ?r gammel. Nogle ting er godt nok rustet en del, dog hovedsageligt skruer ol. Ellers ruster min forgammel godt nok ogs? (alts? st?dd?mperen) :ph34r:

Et sted du kan spare penge er ved modellen fra ?ret f?r. Nogle gange er den bare kommet i ny farve. Eller ?ndringerne der er sket er sm

• Jeg er lige begyndt at styrketr?ne hver anden dag :crazyeyes:

Man kan godt m?rke det er lang tid siden man har lavet noget :))

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by Dumpen
    Jeg er lige begyndt at styrketr?ne hver anden dag :crazyeyes:

Man kan godt m?rke det er lang tid siden man har lavet noget :))

det er ogs? en go ide :D

har slev tr?net men pga af skulder skade m? jeg ikke tr?ne s? meget mere, s? nu er det l?b cykling og sv?mning. regner med at begynde til vinter igen hvor min skulder forh?benlig har det bedre.

ok, tak. det vil jeg da lige unders?ge s?. er din med st?dd?mper bag i ?

Narj, min er dog ikke med st?dd?mper bag til. Tror den bliver rimelig dyr, s?fremt man ?nsker dette. Har godt nok set dem fra Kvickly, Harald Nyborg ol. steder have st?dd?mper for og bag, men en cykel til 1000 kr. ruster v?k ret hurtigt.

Kan dog se min model f?es til en 3k nu til dags.

• Her i Spanien hvor de temps. der er i DK er hverdags kost, s? er det h?rdt at dyrke sport uden at g? helt ned.

Plejer at tage ud at l?be hver 2. aften ved en 22-23 tiden. Dejligt sent, solen er v?k, frisk pust fra havet. Stadig s? efter en halv time, s? er ens gr?nne t-shirt blevet sort af sved og man kan ikke se noget pga. sveden siver ned af ansigtet.

Tjaaa, nu i andre brokkede jer, s? skulle jeg vel ogs? lige have lov til det.

Ps. Skal lige siges jeg sidder p? kontoret med aircon og den er sat til aut. ved 27 grader. Ahhhhh, k?ligt, gider ikke tage hjem!

Phenom II X2-555BE -> X4-955BE @ 3.8Ghz - Asus M4A79XTD - 2x2GB Kingston PC1600 - Radeon 5770

OGame lagger ikke længere.... wohoo

• var lige ude og kigge p? en cykel jer i middags, og kom ogs? hjem med en. :$

k?bte en KONA en kanon dejlig cykel, virkelig kvalitet.
    kan lige poste et billed af den i morgen engang, den kosted 6400 men fik den for 3999 kr, syntes selv jeg har gjordt en go handel :D

s?dan en her, bare i r?d og uden skive brems.

var lige ude og kigge p? en cykel jer i middags, og kom ogs? hjem med en. :$

k?bte en KONA en kanon dejlig cykel, virkelig kvalitet.
    kan lige poste et billed af den i morgen engang, den kosted 6400 men fik den for 3999 kr, syntes selv jeg har gjordt en go handel :D

s?dan en her, bare i r?d og uden skive brems.

Kona er en god cykel

rammen/stellet er godt og kan helt sikkert holde til at du skifter gear/hjul/lejer ud et par gange de n?ste 5-6 ?r

jeg skiftede selv tandhjul og k?de ca 6 gange pr ?r p? mine GT cykler

men hva k?rte kun sm? 17000 km om ?ret
    mit snit l? p? ca 55-65 km om dagen
    men da jeg k?rte som cykelbud blev det til ca 50-60 km p? asfalt og s? lige en lille hygge tur i skoven p? ca 40-50 km efter arbejde

nu triller jeg bare rundt p? noget skrammel af en Giant ATX 860
    der har k?rt ca 2000 km p? 3-4 ?r :O

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• gl?der mig at h?re :D skal da love for du f?r k?rt nogle kilometer.

de sagde at det er en kanon god cykel hvis jeg skulle cykle h?rdt, alts? i skove og s?dan noget, og det er jo det jeg vil.
    h?ber da det er en jeg kan have nytte af i nogle ?r...

gl?der mig at h?re :D skal da love for du f?r k?rt nogle kilometer.

de sagde at det er en kanon god cykel hvis jeg skulle cykle h?rdt, alts? i skove og s?dan noget, og det er jo det jeg vil.
    h?ber da det er en jeg kan have nytte af i nogle ?r...

Hvis bare du holder den ved lige, s? kan den sagtens :)

Dvs, is?r om vinteren er det vigtigt at have k?den smurt osv. Og hvis muligt at f? den vasket, hvilket kan v?re sv?rt, n?r det fryser (hvor det ogs? vil v?re dumt). Men det er is?r alt den salt der slider p? skidtet.