jeg har lige v?rt ud og l?be 5 km, lige her hvor jeg bor er der lidt over 34 grader i skygen. kan da godt love for jeg er f?rdig, drak ? litter vand inden jeg started en ? litter imens jeg l?b og ? litter efter l?b. ved ikke helt om det er mig der er dum og l?ber i denne varme eller om der ogs? er andre der har gjordt det ?
eller v?gler i bare at blive ved computer fordi i ikke gider andet n?r det er s? varmt ?

motioni denne varme ?
-
-
Jeg b?de l?ber og cykler, bare man husker at k?re en masse vand og lidt salt ned s? g?r det sgu fint nok. Det er da fedt at lave lidt fysisk udover at trykke p? musen og tastaturet, og det er uanset om det er varmt eller koldt.
-
Jeg cyklede sm? 30km ig?r og skal helt sikkert afsted igen idag. Drikker som du skriver godt inden, under og efter.
-
Jeg holder mig helst i ro, m.m. jeg er p? stranden.
Ved ikke om det er pga. varmen, eller om jeg bare er doven
Men motionerer s? heller ikke s?rlig meget selvom det ikke er s? varmt. -
Var i tr?ningscentret i formiddags og det var ulideligt varmt - ingen airconditon eller lign.
Tr?ner 5 gange om ugen ligemeget hvordan vejret er. -
hvilken m?de indtager du salt, ved at sluge en masse salt vand mens du bader eller hva ?
-
Originally posted by NiEn
hvilken m?de indtager du salt, ved at sluge en masse salt vand mens du bader eller hva ?Et druknefors?g skal jo se virkeligt ud, s? man kan f? alle de damer i bikini ud til en
-
I det her gode vejr er det da lovpligtigt at komme udenfor og dyrke noget motion!
Spiller f.eks. tennis om morgenen i 2 timers tid af gangen, indtil badminton s?sonen starter igen til vinter
Regner ogs? st?rkt med at k?be mig en cykel i n?ste uge, s? jeg kan f? k?rt nogle ture... det er den bedste afk?ling man kan f
-
Originally posted by KarGa
I det her gode vejr er det da lovpligtigt at komme udenfor og dyrke noget motion!Spiller f.eks. tennis om morgenen i 2 timers tid af gangen, indtil badminton s?sonen starter igen til vinter
Regner ogs? st?rkt med at k?be mig en cykel i n?ste uge, s? jeg kan f? k?rt nogle ture... det er den bedste afk?ling man kan f?
Vil nu mene at jeg har set en del TouDeFrance-ryttere svede
.
Synes helt klart en sv?mmetur i havet er det bedste, og super afk?lende, selvom vand-temperaturen n?rmer sig utrolige h?jdepunkter. -
Det er jo s? ogs? Tour de France
Ud over at der er en del varmere derovre p? nogle af etaperne, s? ka jeg krydre r?v mens jeg cykler i mods?tning til dem... hvis de feder den p? cyklen, s? blir de squ hurtigt forbipasseret
N?h du... tror de fleste fritidscyklere herinde vil give mig ret i det er fantastisk at trille rundt i et roligt tempo p? 20-25 km/t
Tour-rytterne ka jo risikere at komme op p? sm? 100km/t - godt nok p? nedk?rsler, men alligevel
-
Originally posted by KarGa
Det er jo s? ogs? Tour de FranceUd over at der er en del varmere derovre p? nogle af etaperne, s? ka jeg krydre r?v mens jeg cykler i mods?tning til dem... hvis de feder den p? cyklen, s? blir de squ hurtigt forbipasseret
N?h du... tror de fleste fritidscyklere herinde vil give mig ret i det er fantastisk at trille rundt i et roligt tempo p? 20-25 km/t
Tour-rytterne ka jo risikere at komme op p? sm? 100km/t - godt nok p? nedk?rsler, men alligevel
Helt klart.. En cykeltur er rigtig l?kker.. Kan jeg ogs? godt gi dig ret i..
Da jeg ikke boede i KBH, cyklede jeg da ogs? gerne 80-100km et par gange om ugen n?r vejret var godt.
Det gav godt med sol p? kroppen, man f?r r?rt sig, og man f?r set en masse ting.
Synes bare ikke K?benhavn er v?rd at cykle i, til trods for mit nye cykel. Man bliver j?vnligt n?dt til at bremse op, pga. de n?dder der cykler ved siden af hinanden, eller midt p? cykelstien.. For ikke at n?vne luften. -
Holder mig ogs? langt udenom indre kbh... Amager F?lleden er genial at cykle p?!
Gl?der mig nu ogs? til jeg flytter til Aalborg n?ste ?r
S? jeg ka slippe v?k fra kbh
-
Ja.. Jeg skal bare lidt langt for at komme der ud til, og har jeg ikke den store lyst til. Desuden er der ogs? langt flere bikinier p? stranden, end i Amager f?lleden
-
Haha okay, jeg overgiver mig
Al magt til stranden - man er vel mand
-
Originally posted by NiEn
hvilken m?de indtager du salt, ved at sluge en masse salt vand mens du bader eller hva ?sportsdrik eller en klam blanding af 1l vand 1 spsk sukker 1kvart tsk salt hvis jeg ikke har andet.
det er vigtigt at f? lidt salt da det hj?lper kroppen med at binde vandet - desuden mister du en del salt n?r du sveder -
Originally posted by Fruitloop
sportsdrik eller en klam blanding af 1l vand 1 spsk sukker 1kvart tsk salt hvis jeg ikke har andet.
det er vigtigt at f? lidt salt da det hj?lper kroppen med at binde vandet - desuden mister du en del salt n?r du svederok, det vidste jeg sku ikke. Tak for det
har ogs? planer om at k?be en cykel, men det skal v?re en mountbike med fjeder i for og bag. kender i en side er i velkommen til at give et link
-
Jeg sv?mmer hverdag! Dog i sv?mmehal fordi jeg har fri adgang.
pga. jeg er livredder.
Kan ogs? fort?lle I ikke skal klage. I dag da jeg skulle s? inde i det tropiske badeland var der 45 grader i luften - DET er varmt ogs? skal jeg have shorts, t-shirt og tr?sko p
-
Originally posted by Zalam
Kan ogs? fort?lle I ikke skal klage. I dag da jeg skulle s? inde i det tropiske badeland var der 45 grader i luften - DET er varmt ogs? skal jeg have shorts, t-shirt og tr?sko p?.Godt du ikke er bager hvis du piver over at rende rundt i shorts, tshirt og tr?sko i 45 graders varme ...
-
godt det ikke er mig
syntes det er rigeligt med de 34. men det er sku da sk?nt med s?dan noget vejer.
-
Originally posted by GrillRotten
Godt du ikke er bager hvis du piver over at rende rundt i shorts, tshirt og tr?sko i 45 graders varme ...
ja okay den er v?rre! Men jeg synes det er slemt nok med 45 grader .