Level 60!

• Hey :D
    Nu blev jeg lvl 60 med min Tauren Warrior, som jeg er meget glad for!
    Men nu vil jeg jo gerne opleve SPILLET. Hvor starter jeg? Nu taenker jeg paa at komme i instances og faa nice gear. Der maa vaere nogle af jer hardcore WoW gamers der kan give nogle fif og hvor man skal starte!

Tak paa forhaand :D

Originally posted by AzeeM
    Hey :D
    Nu blev jeg lvl 60 med min Tauren Warrior, som jeg er meget glad for!
    Men nu vil jeg jo gerne opleve SPILLET. Hvor starter jeg? Nu taenker jeg paa at komme i instances og faa nice gear. Der maa vaere nogle af jer hardcore WoW gamers der kan give nogle fif og hvor man skal starte!

Tak paa forhaand :D

Du kunne starte med at finde et guild hvis ikke du er i et. Et guild der kører ZG/MC ville være godt til at starte med. Så kan du i guildet begynde at lave PreQuest's til fx MC og Onyxia. Til MC preQuest skal du i BRD or der er noget fint Fire res gear som du kan bruge senere. Onyxia prequest tager hundrede år men den er det værd. Du skal i LBRS og UBRS og på den måde kan du jo begynde at få dig noget fint blåt gear. Så kan du jo tage med guildet i ZG og få federe gear der og så MC og så kører det ellers bare der ud af :D

Originally posted by Brtlsn

Du kunne starte med at finde et guild hvis ikke du er i et. Et guild der kører ZG/MC ville være godt til at starte med. Så kan du i guildet begynde at lave PreQuest's til fx MC og Onyxia. Til MC preQuest skal du i BRD or der er noget fint Fire res gear som du kan bruge senere. Onyxia prequest tager hundrede år men den er det værd. Du skal i LBRS og UBRS og på den måde kan du jo begynde at få dig noget fint blåt gear. Så kan du jo tage med guildet i ZG og få federe gear der og så MC og så kører det ellers bare der ud af :D

Okay, hvor faar jeg prequest til Onyxia?
    Og tak for dine tips! :9xo

Originally posted by AzeeM

Okay, hvor faar jeg prequest til Onyxia?
    Og tak for dine tips! :9xo

No problem. Questen til Onyxia starter for horde i et tårn i Kargath i Badlands. Der står en fyr der fortæller dig en historie. Efter du har lyttet til den kan du få questen. Må man spørge hva server du spiller på ?

• I hvert fald, få ordnet dine prequests :) MC, Onyxia og BWL. Så kan du begynde at tænke lidt på gearet efter. Da du er warrior skal du nok regne med at bruge en del tid på at finde en nice guild. Men en god start er i hvert fald at komme i ZG.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by Brtlsn

No problem. Questen til Onyxia starter for horde i et tårn i Kargath i Badlands. Der står en fyr der fortæller dig en historie. Efter du har lyttet til den kan du få questen. Må man spørge hva server du spiller på ?

Okay, tusind tak! (:
    Jeg spiller paa Ravencrest

Originally posted by Facker
    I hvert fald, få ordnet dine prequests :) MC, Onyxia og BWL. Så kan du begynde at tænke lidt på gearet efter. Da du er warrior skal du nok regne med at bruge en del tid på at finde en nice guild. Men en god start er i hvert fald at komme i ZG.

Super duper, tak for hjaelpen :p