Norton Internet Security 2005

  • Er det et godt anti-virus program? Det fulgte med den cd med mit bundkort. Jeg har installeret den gratis version af AVG som også skulle være rigtig. Kan det så betale sig at installere det norton også?? Bruger det meget hukommelse??

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Hvis du har en nyere computer, så burde du godt kunne køre Norton uden problemer, du skal dog være opmærksom på, at selvom deres AntiSpyware funktion kan finde en masse spyware, så har jeg endnu ikke oplevet, at den kunne fjerne noget af det.


    Derudover, så kan det blive en mareridt den dag du skal afinstallere det igen.


    Det kan dog ikke betale sig at installere mere end et antivirusprogram, da det højst sandsyneligt vil skabe flere problemer end godt er. Tit vil de to programmer meget gerne lave ged i hinanden.



    Mine udtalelser omkring Norton er bygget på 3 måneders praktik i en amerikansk computerforretning med support af en masse computere med netop NIS 2005 på, og jeg oplevede problemerne på de fleste maskiner.

  • behold dit avg og suppler med zonealarm firewall så er du fint beskyttet..helt gratis...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    behold dit avg og suppler med zonealarm firewall så er du fint beskyttet..helt gratis...


    Prøvede at downloade den gratis version af Zonealarm du foreslår, men da den havde installeret det og genstartet computeren virkere mit internet ikke og jeg kunne ikke åbne programmet. Der stod noget med at jeg ikke havde tilladelse til det. Ved I hvad der er i vejen??

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • du skal self være logget på med administrations rettigheder.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.



  • Jeg kan kun tilslutte mig Burger's udtalelse. Lad endelig være med at installere Norton. Brug istedet Avast, hvis du vil have et gratis program, og har du lidt penge at kaste efter et anti-virus program, så kan jeg varmt anbefale Kaspersky. Det har jeg brugt i et godt stykke tid nu.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    du skal self være logget på med administrations rettigheder.


    Ja okay. Men nu har jeg formateret min computer. Hvordan logger jeg på med administrations rettigheder?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • opretter en bruger med det?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det er det samme med administrative indstillinger. Men er det program der hedder Avast lige så godt???

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • avast påståes at være endnu bedre faktisk....men har ikke prøvet det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Okay. Men er det til nogen nytte at køre både med AVG og Avast/Zonealarm, er det ikke samme type virus programmer??

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • zonealarm er ikke antivirus...medmindre du betaler for det, men brug enten avg elelr avast...begge dele er næppe nødvendigt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.