Euro trip kan anbefales på det allerhøjeste. Jeg har aldrig i mit liv grinet SÅ MEGET over en teenage film... evarh.. jeg havde mavekramper hvert minut. misgusi!
God teenager film (:
- Aqu
- Lukket
-
-
Dirty Deeds
Going The Distance
How High
Soul Plane
Stealing harvard
Not another Teen Movie
Supertroopers
Butterfly Effect
Oldschool
The Hot Chick_______________
De bedste er:
1. How High
2. Supertroopers
3. Butterfly Effect_______________
*SPOILER*
How High: Silas er en narkohandler som lever af fremstilligen af hash i sin lejelighed, men da en ven døder, kort efter vennen havde lovet, at hjælpe ham "any day" bliver hans liv forandret, fordi han lavede en ny hash type med asken fra vennen. Når man ryger hashen kommer vennen som et spøgelse, og hjælper til... Hvorfor ikke bruge det til prøverne ?!
Han møder Jamle i sin bil før prøven og beslutter sig at dele sin opfindelse... 2x13 og de kommer på harvard... Hvor der bliver ryges hash, sætter snupper på plads, og ikke mindst taget pis på lærerne...
Supertroopers: Da en lille High way politi station er på renden til at blive skåret væk i byens spareplaner, så de beslutter sig for at gøre deres arbejde ekstra godt... Men det er ikke så nemt, som det lyder... Få et indblik i en weird film med hvordan de tager pis på folk, og laver deres arbejde lidt sjovere ved at lave nogle små lege. Hvem kan sige mijaw 10 gange under en fartbøde?!
Butterfly Effect: En psykisk/darma film, så fucker hovedet op... Det er en fantatisk film man ikke må gå glip af... En dreng glemmer vigtigte ting i hans liv, derfor begynder han at skrive dagbog. Når han læser i dagbog kan har lave om på tingene "flashback timetravel" Monster god film...
-
Originally posted by tRuz
Herrepigefilm men dog om teenageårene; Mean Girls
Argh lad vær med at sige det!
Jeg syntes da egentlig mean girls var meget sjovt. -
Originally posted by fhqwhgad
Argh lad vær med at sige det!
Jeg syntes da egentlig mean girls var meget sjovt.Det er en pigefilm om du synes den er sjov eller ej. No biggie Mr.
-
de fedeste teenage film ifølge mig:
- American Pie 1, 2 og 3
- Monty Pythons
- American High
- Dukes og Hazzard
- The Longest Yardlidt mere voldelige:
- Fight Club
- Ichi the killer
- Snatch :hb:og mange mange flere...........
-
Ketchup Effekten - den er da meget sjov
-
Var inde og se R?zone forleden - Kanon fed film og pisse realistisk. Det er sgu derfor jeg elsker danske film, de er meget mere realistiske end amerikanske eller generelt udelandske film. Det der sker i R?zone ser jeg os meget af og jeg er os p? den alder, imponerende realistisk.
-
ellers så er der raise your voice eller a cinderella story begge med hilary duff i hovedrollen. jeg tror at jeg har set dem 100 gange hver - mindst! de er SÅ gode
-
Velkommen til, du har lige revet fat i en tråd fra 2006
-
Hvorfor bliver det ved med at ske her på tweak...
-
Lukket.