God teenager film (:

  • Dirty Deeds
    Going The Distance
    How High
    Soul Plane
    Stealing harvard
    Not another Teen Movie
    Supertroopers
    Butterfly Effect
    Oldschool
    The Hot Chick


    _______________


    De bedste er:


    1. How High
    2. Supertroopers
    3. Butterfly Effect


    _______________


    *SPOILER*


    How High: Silas er en narkohandler som lever af fremstilligen af hash i sin lejelighed, men da en ven døder, kort efter vennen havde lovet, at hjælpe ham "any day" bliver hans liv forandret, fordi han lavede en ny hash type med asken fra vennen. Når man ryger hashen kommer vennen som et spøgelse, og hjælper til... Hvorfor ikke bruge det til prøverne ?! :) Han møder Jamle i sin bil før prøven og beslutter sig at dele sin opfindelse... 2x13 og de kommer på harvard... Hvor der bliver ryges hash, sætter snupper på plads, og ikke mindst taget pis på lærerne...


    Supertroopers: Da en lille High way politi station er på renden til at blive skåret væk i byens spareplaner, så de beslutter sig for at gøre deres arbejde ekstra godt... Men det er ikke så nemt, som det lyder... Få et indblik i en weird film med hvordan de tager pis på folk, og laver deres arbejde lidt sjovere ved at lave nogle små lege. Hvem kan sige mijaw 10 gange under en fartbøde?! :)


    Butterfly Effect: En psykisk/darma film, så fucker hovedet op... Det er en fantatisk film man ikke må gå glip af... En dreng glemmer vigtigte ting i hans liv, derfor begynder han at skrive dagbog. Når han læser i dagbog kan har lave om på tingene "flashback timetravel" Monster god film...

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Argh lad vær med at sige det!
    Jeg syntes da egentlig mean girls var meget sjovt.


    Det er en pigefilm om du synes den er sjov eller ej. No biggie Mr. :)

  • de fedeste teenage film ifølge mig:


    - American Pie 1, 2 og 3
    - Monty Pythons
    - American High
    - Dukes og Hazzard
    - The Longest Yard


    lidt mere voldelige:


    - Fight Club
    - Ichi the killer
    - Snatch :hb:


    og mange mange flere...........

  • Var inde og se R?zone forleden - Kanon fed film og pisse realistisk. Det er sgu derfor jeg elsker danske film, de er meget mere realistiske end amerikanske eller generelt udelandske film. Det der sker i R?zone ser jeg os meget af og jeg er os p? den alder, imponerende realistisk.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Velkommen til, du har lige revet fat i en tråd fra 2006 :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m