Oplevelser i Danmark?

  • Tag til Ålborg tivoli, det er godtnok ikke særlig stort, men ellers sjovt nok, eller så kunne i tage til http://www.faarupsommerland.dk/ det ligger ikke særlig langt fra hjørring som jeg bor i, og har været der masser af gange, i kan se alt på deres hjemmeside, ellers kunne i tage til http://www.skallerup.dk/ det er et utroligt dejligt sted, de har et mega stort badeland, og der har jeg også været mange gange, skal der ned på søndag i en uge's tid. I kunne fx. tage til Skalerup i en uge og så tage til fårup sommerland, det vil i ikke fortryde.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Tivoli Kbh. har ikke mange flere, og koster mere. Du kan jo også prøve forlystelserne mere end en gang ;)


    Jeg synes helt klart, at Aalborg har en fed gågade, og shoppingmulighederne er ganske udmærket, så du kunne jo passende udnytte besøget til at udvide din horisont :D


    Men jeg vil vædde med at dem i kbh er federe end dem i Aalborg! monsunen, dragen, det gyldne tårn, dæmonen, snurretoppen (hvis man kan holde ud at dreje rundt ;D), himmelskibet (måske ikke så vildt igen, men jeg synes fandme den er klam! Man bliver holdt af ultra tynde jernkæder i en højde af 100 meter O.o


    Men hey, nu har jeg ikke været i Aalborg.. :D

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Men jeg vil vædde med at dem i kbh er federe end dem i Aalborg! monsunen, dragen, det gyldne tårn, dæmonen, snurretoppen (hvis man kan holde ud at dreje rundt ;D), himmelskibet (måske ikke så vildt igen, men jeg synes fandme den er klam! Man bliver holdt af ultra tynde jernkæder i en højde af 100 meter O.o


    Men hey, nu har jeg ikke været i Aalborg.. :D


    Selve strukturen er kun 80 meter høj, og man hænger et godt stykke under toppen, såå.... ikke 100 meter, men højt nok til at slå sig grimt!


    Var med til opbygning af den, og ja, der er højt ned! :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Kosmo


    Selve strukturen er kun 80 meter høj, og man hænger et godt stykke under toppen, såå.... ikke 100 meter, men højt nok til at slå sig grimt!


    Var med til opbygning af den, og ja, der er højt ned! :crazyeyes:


    For mig føltes det som 100 meter :D Men vi kom da et lille stykke over det gyldne tårn?

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    For mig føltes det som 100 meter :D Men vi kom da et lille stykke over det gyldne tårn?


    Ja, man skal da ha tiltro til dem der har smækket kæderne sammen.. Tænk engang. En lille fejl et eller andet sted på den lange kæde, og det kan hurtigt blive en meget sjovere tur :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb