pixmania.com
-
-
-
Tak burger. Tråd nr. 2 fandt søgningen ikke rigtig.
Men det ser da ud til det bliver den mp3 og derfra så
-
Jeg er meget interesseret i at høre hvad du synes om den, så når du engang har modtaget og leget lidt med den må du meget gerne lige skrive en kommentar herinde eller sende en PM.
Jeg går lidt og overvejer om jeg skal købe den eller Zen Micro Photo på 8GB.
-
Originally posted by AtoM!C
Hej drenge.Overvejer at erhverve mig denne mp3-afspiller hos pixmania.com, men vil lige høre hvad i har af erfaringer. Har hørt noget om at de har dårlig RMA, men jeg har alligevel tænkt mig at bruge creatives egen RMA såfremt at der bliver problemer med den.
Hvad har i at sige om dem?
Køb IKKE hos de tåber , de har intet og leverer aldrig og tager guld i forsendelse , og tør slet ikke tænke på deres rma , så giv noget mere og handel et andet sted.
The_Unforgiven
-
Originally posted by The_Unforgiven
Køb IKKE hos de tåber , de har intet og leverer aldrig og tager guld i forsendelse , og tør slet ikke tænke på deres rma , så giv noget mere og handel et andet sted.The_Unforgiven
Har du nogle konkrete erfaringer med dem?
-
Originally posted by Zulu
Der har været en udsendelse i tv'et for et par måneder siden omkring deres RMA. Det tager meget lang tid og kun efter lang tid kæmpen er du heldig at få en del af pengene tilbage. Jeg selv har købt et 23" LCD tv til knægten derfra og håber ikke det går stykker, da de som sagt ikke har en god service.
-
Jeg har købt en scanner hos dem for et par måneder siden. Der var ingen problemer, selvom den førnævnte TV udsendelse sagde noget andet.
Det er dog en lidt lusket måde de sætter priserne på:
Først præsenterer de dig for en lav pris, og når så man er godt i gang med at bestille dukker der et tvungent "købsaftalegebyr" op so de ligesågodt kunne have lagt oven i med det samme. -
Originally posted by humpeligimp
Jeg har købt en scanner hos dem for et par måneder siden. Der var ingen problemer, selvom den førnævnte TV udsendelse sagde noget andet.Det er dog en lidt lusket måde de sætter priserne på:
Først præsenterer de dig for en lav pris, og når så man er godt i gang med at bestille dukker der et tvungent "købsaftalegebyr" op so de ligesågodt kunne have lagt oven i med det samme.Hmm, det lyder umiddelbart ikke særlig fedt. Da de er det eneste sted der har den mp3-afspiller så billigt
hmm.
Må jeg lige få styr på. RMA er intet problem, da jeg har tænkt mig at bruge Creatives egen RMA i tilfælde af problemer, da jeg ved at den fungerer udmærket
EDIT: Nu har jeg prøvet at oprette en falsk ordre, altså uden at bekræfte eller betale den, men når jeg når til at skulle betale med mit kort, lyder regningen altså ikke på mere end mere end forventet. Hvilket vil sige prisen + 54kr i fragt.
-
Nå men det var da godt.
Jeg kunne ikke slippe for at oprette en "ZEN" aftale til 105 kr.Iøvrigt var prisen, med zen-aftale, stadig billigere end noget andet sted.
-
Man kan godt slippe for deres ZEN aftale afaik. Jeg har ikke selv handlet der og taler kun udfra, hvad jeg har hørt i Kontant. Anyways. Så er den ZEN aftale ikke det papir værd den er skrevet på, da den faktisk stiller dig DÅRLIGERE end købeloven.
-
Her kan man se den udsendelse om pixmania http://makeashorterlink.com/?H2B211D5D
-
mine forældre har købt video camera der fra. det røg det RMA, de fik svar efter 1½ uge efter hvor de sagde at der var et problem og det blev løst i løbet af weekende. de fik det igen 2 uger og 2 dage efter fik de det igen reperaret og klar til brug..
intet problem har da også tænkt mig at købe andet der fra..
-
Originally posted by Lecter
Man kan godt slippe for deres ZEN aftale afaik. Jeg har ikke selv handlet der og taler kun udfra, hvad jeg har hørt i Kontant. Anyways. Så er den ZEN aftale ikke det papir værd den er skrevet på, da den faktisk stiller dig DÅRLIGERE end købeloven.Jeg har fravalgt ZEN aftalen hver gang jeg har købt der. Det er dog temmelig besværgeligt at fravælge den. For besværligt
-
Originally posted by Zulu
Ja , et kammerat købte en dvdafspiller hos dem og stod den var på lager , efter 1 mdr var den ikke kommet endnu og de havde 100 forskellige undskyldninger og pengene kom først efter yderlige 14 dage , så ja det har jeg.
The_Unforgiven
-
Originally posted by sam
Jeg har fravalgt ZEN aftalen hver gang jeg har købt der. Det er dog temmelig besværgeligt at fravælge den. For besværligt
Den spurgte mig om jeg ville vælge den eller ej. Og så sagde jeg nej. Og så var det dét
-
Originally posted by AtoM!C
Den spurgte mig om jeg ville vælge den eller ej. Og så sagde jeg nej. Og så var det dét
Det var da dejligt at høre, måske Pixmania har fået det ændret så det er nemmere end før.
-
Har kun haft gode erfaringer med dem
-
Du kan købe den i DK for en 50'er mere i en lokal butik !
http://www.zitech.dk/product/d…x?sku=371118&cid=demoshop
(med forbehold for dårlige øjne og trykfejl)