Hvordan ændrer jeg blænden på mit 350D når den er på funktionen M?
Ændre blænden på 350D.
-
-
Originally posted by Aagaard1000
Hvordan ændrer jeg blænden på mit 350D når den er på funktionen M?Hold av knappen nede og drej på det hjul ved shutter knappen.
Læs også lige din manual så er du klar over de ting
-
Originally posted by _WHAT_
Hold av knappen nede og drej på det hjul ved shutter knappen.
Læs også lige din manual så er du klar over de ting
Dette fører mig lige til endnu et spørgsmål.Kan man finde en dansk manual på internettet?
Der fulgte kun tysk, italiensk og fransk manual med. Ikke engang engelsk.
-
Du kan finde en engelsk dansk er nærmest umuligt har aldrig set en.
-
Måske hos Canon - ville nok være meget logisk: http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=325&modelid=11154#New Window
(Digital Rebel XT er navnet på 350D i USA)
-
Har du købt kameraet ved en dansk forhandler? I så fald er det lovpligtigt at der følger en dansk manual med. (der er dog rigtigt mange der skider på denne regel ;))
nåh ja og så RTFM
-
Originally posted by Lecter
Har du købt kameraet ved en dansk forhandler? I så fald er det lovpligtigt at der følger en dansk manual med. (der er dog rigtigt mange der skider på denne regel ;))nåh ja og så RTFM
Nej det er ikke lovpligtigt, forhandleren skal oplyse om hvad der følger med. Der burde dog som minimum følge en engelsk manual med.
-
-
Originally posted by Burger
Nej det er ikke lovpligtigt, forhandleren skal oplyse om hvad der følger med. Der burde dog som minimum følge en engelsk manual med.
Nåh sgu, der kan man bare se. Spøjst. Det fik jeg at vide af min chef, da jeg arbejde i ComputerCity. Nåh men fedt, så lærte jeg noget nyt idag