2H Fury-løsning med TUF

  • Dette er min post på EU Warrior forumet. Vil gerne høre om der er nogle kloge hoveder her der kan hjælpe mig også måske? Så jeg får så meget input som muligt. Det er på engelsk og jeg gider ikke oversætte. Hvis det er strengt nødvendigt, og du mener du sidder inde med nogen viden jeg kan drage nytte af, kan jeg godt oversætte det. Sig til.


    ------------------------------------------------------------------------------


    I need some suggestions and advice on this matter.


    I know it for some people is over the edge to go 2h fury with a weap as TUF. But I want to try and make it work. I need some advice though. Currently I have tried 18/33/0 where I have put 5 points into slam. (link below)
    http://www.wow-europe.com/en/i…1551005100000000000000000


    Is this a good idea? It can be very powerful I know. But should I put them into ex. Improved Cleave instead?


    Please try and come with some experiences and arguments. Tactics to how to use either Cleave or Slam in fights are much appreciated too.


    Does Slam interrupt white damage?


    When using imp. cleave, is Cleave then used as a standard attack?


    PS. I am aiming solely for PvE DPS. PvP is no concern for me.


    PPS. Am I better off just using 31/20/0 ? Do not spam $!@%ty statements, I want serious opinions. Try and prove your point in a serious way.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • der ligger en film på warcraftmovies hvor der er en der viser 31/20 arms og fury 17/34 og må sige da han er nice skilled, gør han det faktisk bedre 2 hand i fury ind i arms


    men kan faktisk ikke huske hvordan det er at være 31/20 arms, jeg er fuld fury 13/38 og har været det en del mdr. nu køre ok for mig måske osse mit gear der gøre mig bedre in jeg er

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • Jeg er cookie cutter af hjerte, ville aldrig undvære min 2hander og Mortal Strike.


    Jeg har aldrig selv prøvet slam, men efter som den har casting tid vil jeg mene den er total ubruglig i pvp da du skal stå stille for at slå.. 'Good Game' hvis din modstander ikke er totalt idiot og bevæger sig lidt rundt under kampen..


    Cleave og Heroic Strike derimod (stadig ikke instant som MS) er begge udemærket. Jeg kan dog ikke se hvordan de skulle være bedre end Sweeping Strikes og Mortal Strike.


    Edit1: Godmorgen Mads (mig). Der var jeg lige hurtig nok, hvis du er ligeglad med pvp, så er cleave vejen frem!


    Edit2: Jeg forstår dog ikke warriors der speccer for at lave skade i pve, hvis en warrior følger en rogue i dmg-done på en bossfight er der _ret_ stor chance for han trækker aggro da han ikke har brugt feint/vanish for at nå den dmg-done som roguen har lavet. Jeg taler af erfaring. Min pointe er; hvis man alligevel skal holde tilbage hvad er ideen så? :)

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Edit2: Jeg forstår dog ikke warriors der speccer for at lave skade i pve, hvis en warrior følger en rogue i dmg-done på en bossfight er der _ret_ stor chance for han trækker aggro da han ikke har brugt feint/vanish for at nå den dmg-done som roguen har lavet. Jeg taler af erfaring. Min pointe er; hvis man alligevel skal holde tilbage hvad er ideen så? :)


    helt enig.. fury er mega creamy pants for rogues, specielt hvis de har booming voice + 5/5 imp BS ^_^

  • Zin'rohk destroyer of the worlds
    untamed Blade
    Ashkandi


    de 3 wep er nok de eneste jeg ville gå fury med.. Da fury er AP baseret. tbh.. TuF so fury lyder lamt:P

  • Quote

    Originally posted by argargar
    Zin'rohk destroyer of the worlds
    untamed Blade
    Ashkandi


    de 3 wep er nok de eneste jeg ville gå fury med.. Da fury er AP baseret. tbh.. TuF so fury lyder lamt:P


    Bloodthirst er AP baseret, ikke cleave og HS. Og efter som der ikke står noget om at han vil bruge bloodthirst som primær attack ser jeg ikke noget forkert i det.


    Imp. cleave er alt for ondt i pve.

  • Er bare i tvivl om, om jeg bare skal specce tilbage til MS mens jeg har min TUF. Eller om jeg skal begyndte at bruge Cleave.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Selv kører jeg en sti lder læner sig meget op af det denne tråd er omkring.


    Jeg er 18/33 specced, med en forbedret udgave af TuF, nemlig HoR!


    Det er utrolig godt, jeg kan nemt outdpse rogues. De eneste der ligger mig forud er nogle af vores DW warriors. Men på multiple targets er jeg dem langt overlegen.


    Fury ftw i guess.

  • Jeg har nu kørt med 18/33 et stykke tid (se gear i sig).


    I PVP er det faktisk på højde med mit gamle 31/20 build, HS smider nogle vilde crits ud. Men i PVE er min dmg ikke gået så fandes meget op. Men deathwish og flurry gør dog at jeg beholder 18/33 lidt endnu. :)