Jeg hader updates

  • Ja jeg hader updates


    sidste gang skulle jeg vente i 6 TIMER for at få lov til at spille og det synes jeg var lang tid men nu skal jeg ¤#%"#%! vente i 24 TIMER!


    Hvad synes i om det? hader det virkelig











    spiller på deathwing

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Nej :(
    Eller jo, men er sådan set færdig. 5 dage før deadline endda :D
    Hvor sej er jeg lige?


    klasse, så kom til Kolding og hjælp mig med at blive færdig også.


    PS: Tjek lige din email.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Du ska da bare være glad for at der overhovedet bliver rettet bugs og bliver lavet udvidelser...


    Hva side spiller du på Deathwing?



    For hver bug Blizzard retter, kommer der to nye :roller:

  • well intet er fejlfrit, og så stort Wow EU er blevet kan det ikke undgåes.. Da jeg spillede på Daggerspine havde vi 450+ kø hver aften, det laggede, og serveren gik ned mindst 1 gang om ugen...(Daggerspine er Den ældste Server i EU) også fik vi heldigvis lov til at migrate til en Sprit ny server som ligger i Tyskland(Kazzak) og vi har kun haft 1 gang på 3måneder med problemer og det var igår da world server røg ned i 20min.


    så blizz gør altså noget for at få det til at blive bedre..



    PS: selvom at 80% af folkene fra daggerspine migratede.. er der stadigvæk kø.


  • Samme med Deathwing. også en af de oprindelige servere lisom daggerspine, og selvom alle top guildsne flyttede fra den, til Talnivarr, kom der kø igen efter 2ugers tid :p haha


    Og talnivarr virker perfekt, så brokker mig ikke da de idag tar 24 timer xtra til at flytte den til et nyt sted, for at forberede sig på 1.12 patchen.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by andersm
    jeg er alliance




    synes bare det er for dårligt at man betaler 100kr om måneden og så burde alt jo være i orden men er det ikke


    Der er absolut ingen der tvinger dig til at spille.. Du vidste hvordan det foregik inden du købte spillet, og hvis du ikke gjorde så kunne du have læst EULA'en og hvis du ikke kan leve med det der står i EULA'en så kan du få dine penge tilbage.. Nu er det for sent, desværre..





    Anyway, du får jo en ekstra dag til gengæld, og grunden til at de har 24 timers maintenance er for at vi kan få cross realm battlegrounds og mindre lag.. Det er ærligt talt en rigtig god deal for os!! Eneste problem er at vi får så kort varsel.. Det er vel ikke noget Blizzard lige fandt på midt i middagspausen "Hey.. skal vi ikke flytte 100 servere i aften?" - "Joeh.. jeg laver lige en post så de ved det 5 timer i forvejen"


    Quote

    Originally posted by SeePee
    For hver bug Blizzard retter, kommer der to nye


    Virker som om du er ret ny i WoW.. Du skulle have prøvet initial release..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Originally posted by CarStone


    Samme med Deathwing. også en af de oprindelige servere lisom daggerspine, og selvom alle top guildsne flyttede fra den, til Talnivarr, kom der kø igen efter 2ugers tid :p haha


    Og talnivarr virker perfekt, så brokker mig ikke da de idag tar 24 timer xtra til at flytte den til et nyt sted, for at forberede sig på 1.12 patchen.


    Mit realm Skullcrusher, har også været svært belastet, men efter 2 migrations er kø'en nede på ca. 100 i primetime, hvilket er til at leve med. Jeg er glad for jeg er blevet på Skullcrusher (selvom den også er del af de gamle beta-servere og kan være lidt laggy til tider), så er jeg glad for den community der er på serveren.

  • jeg fik mit WoW spil igår og gik igang med at installere det, jeg blev meget overasket over at det fyldte 5 cd-romér, men hvad fanden det er jo bare at gå igang :$ da jeg så efter lang tid havde fået det installerret troede jeg, skulle der lige installeres en patch og det tog ca: 6 timer :ohmy: jeg prøvede her til morgen at gå igang med spillet men blir kuttet af serveren X( er der nogen der har svar på det? er det fordi at de servicere deres servere? eller er det mig?

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

  • Quote

    Originally posted by Mads Hansen
    jeg fik mit WoW spil igår og gik igang med at installere det, jeg blev meget overasket over at det fyldte 5 cd-romér, men hvad fanden det er jo bare at gå igang :$ da jeg så efter lang tid havde fået det installerret troede jeg, skulle der lige installeres en patch og det tog ca: 6 timer :ohmy: jeg prøvede her til morgen at gå igang med spillet men blir kuttet af serveren X( er der nogen der har svar på det? er det fordi at de servicere deres servere? eller er det mig?


    Tror det er dig.. Jeg ved ikke om der stadig er nogen servere der er nede, men i går blev stort set alle servere taget ned i op til 36 timer. Men du kommer jo slet ikke igennem logon serveren lyder det til..



    Tjek din firewall!


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • altså jeg nåede der hen hvor at man skal lave sin person(dwarf hunter), men da jeg så ville aktivere ham, fik jeg at vide at den figur var taget ud i øjeblikket, men så prøvede jeg at lave en nigth elf hunter og fik det samme at hvide :rolleyes: det set ud til at jeg er havnet på en server der hedder "AERIEL PEAK" men den er nedde. kan man vælge en anden?

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)