Begynder spørgsmål!

• ja, som sagt er jeg helt ny og har kun lige bestilt mit spil igår og regner med at det kommer idag eller imorgen. men der bliver ved med at poppe nye spørgsmål op i mit hoved :crazyeyes: så her er et par stykker:

1- er der nogen "help-guides" for sådan nogen som mig og hvor?(på dansk helst)

2- er det fornuftigt at gå ud og købe et Z-Board til WOW?

3- blir det svært at finde andre danskere at spille med, så man ikke er alene?

4- er der i hele taget noget jeg bør vide inden jeg går igan med spillet?

:$

Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

• 1 Ja, der findes en "hjælpe guide" til at løse quest..men den er på engelsk,,og er lavet til de allierede.
    Dog kan man som Horde godt følge den fra man er lvl 25 ca vel.

2 Nej, det ville jeg klart vente med, se lige hvor godt du syntes om spillet først.

3 nej, det bliver ike særligt svært, og det engelske sprog lære man hurtigt.
    de ord der bliver brugt, bliver også brugt af danskere, så egenligt mærker du nok ikke så meget at sproget er svært. Du har jo nok haft englesk i skolen, og det er fint nok til wow.

4 Som server ville jeg nok vælge The malmstrom serveren. der er rigti mange spillere, og mange af dem er dansker, eller Norsk eller svendks.

Du skal overveje om du bedst kan lide at kaste med spels (være magist) eller om du bedre kan lide at kæmpe med sværd, eller skyde med bue/pil eller Gun.

Hvis du umilbart ikke har nogle rl friends at spille med, ville en Hunter nok være en god chartor, da du vil lvl hurtigt, og den er ikke alt for kompleks at gå igang med.

Hvis du vælger en Priest, vil alle gerne spille med dig, da du kan heale.

• "Hvis du umilbart ikke har nogle rl friends at spille med, ville en Hunter nok være en god chartor"

Hvad er det for et argument?:P FOlk uden venner spiller huntere:P?

Find dig en class som du syntes er fed, en race, Server valg læser du lidt her på forummet og ser hvor der er dansk guilds og hvad folk siger om det..(kazzak, Ravencrest er dem jeg ved der er mange danskere på..) Prøv dig frem:P

Originally posted by argargar
    "Hvis du umilbart ikke har nogle rl friends at spille med, ville en Hunter nok være en god chartor"

Hvad er det for et argument?:P FOlk uden venner spiller huntere:P?

Hehe.. nej.. men altså.. jeg mener blot at hunter lvl'er hurtigt.
    Men på http://www.wow-europe.com beskriver de også hunter som en go chartor for dem der mere er til singel spil.

Men ja, man skal da spille den char man syntes bedst om.

Originally posted by Trine
    4 Som server ville jeg nok vælge The malmstrom serveren. der er rigti mange spillere, og mange af dem er dansker, eller Norsk eller svendks.

Der er skandinaver på alle servere, så jeg vil anbefale dig at vælge den server spillet foreslår dig. Så vil du komme ind på en forholdsvis lavt befolket server, dvs. der er en god chance for at du kan finde nogen at spille med på de lavere levels og alle ikke render rundt som epic gearet lvl 60ere.

• for det første, mange tak for jeres svar! :9xo

jeg har selv gået og tænkt at starte med en hunter, da jeg syntes at det er fedt med et dyr som følgesvend. hvis det er rigtigt forstået ;)

så det jeg nok ender med er at lave en. dwarf hunter eller hvad man nu kalder sådan en, jeg er heller ikke særlig høj af natur selv :T ha ha ha

men hvis i har andre forslag, så er jeg modtagelig for informationer

på forhånd mange tak! :rules:

Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

Originally posted by Pow
    Så vil jeg vælge Night Elf fordi 10% i naturlig modstand
    Undvigelse forøges med 1 % .

Det er ikke 10%, det er bare 10 points i nature resists, ikke så fandens vigtig.
    Og 1% i dodge er heller ikke det vilde i forehold til 25 eller 35# stun resist, der taler vi IMBA i PvP.

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

• Også federe at være horde end pally ^^

Men Troll kan også være godt. Troll kan gå besærk..dvs..hvis du er ved at dø, så går din char helt amok..og skyder meget hurtiger.

men jo..måske orc er bedre. En rouge er nok farlig for en hunter, og han kan stunde dig, + han står tæt på, så du kan ikke bruge din bue hvis han er inde for 8 meter, mener jeg det er.
    hvilket en rouge somregel altid vil være når han angriber dig.

• De har vist heller ikke helt fat i de vigtigste begreber må man da have lov at sige, haha!

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX