Originally posted by Bentzin

Enten er det dig eller mig, der kommer fra en anden planet ! :boxed:
    Fatter ikke hvor du vil hen. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/34.gif]
    Okay - tror også det er ligemeget. Ha' en go' dag. :rolleyes:

Det billede du har i din post siger hotlinking is a sort of crime det han ikke kan forstå.

Til topic det er bare grimt som fanden hit delete plz !!

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Det billede du har i din post siger hotlinking is a sort of crime det han ikke kan forstå.

Til topic det er bare grimt som fanden hit delete plz !!

Så er det jeg lige spø'r hvilket billede ? Er det smiley'en til sidst ? Jeg kan ikke se noget om hotlinking, jeg ser en smiley der vender tommelen nedaf.

Originally posted by Bentzin

Enten er det dig eller mig, der kommer fra en anden planet ! :boxed:
    Fatter ikke hvor du vil hen. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/34.gif]
    Okay - tror også det er ligemeget. Ha' en go' dag. :rolleyes:

Han snakker om det "hotlinking is theft" billede der er i et af dine posts.
    Prøv evt at CTRL-F5 i tråden og se om det ikke kommer frem.

Kan måske være et deep-link til en smilie eller lignende.

EDIT: Ah, fik lige fulgt op. Sry.

• Det billede siger mig intet - jo jeg synes det er grimt, rodet og fuldstændig usammenhængende, om det så er kunst skal jeg ikke bestemme - der var en gang en mand der sked i en dåse og samfundet kaldte det kunst, der var engang en mand der udstillede slagtede rådne svin og samfundet kaldte det kunst, det skabte da i det mindste en æstetisk og kulturel debat som kunne retfærdiggøre "værkerne" som kunst, men i mit univers har dit billede, grisene og lorten på dåse ikke noget med kunst at gøre.

Det er vel i sidste ende op til øjnene som ser

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Sila
    Nemlig! ;)

Måske kan man se kunsten i billedet, ved at kikke på hvor svært det er i CS:S at "Knife"! ;)

Det er jo egentlig tememlig lige maget det der er bare grimt ikke andet ser ikke kønt ud på nogen måde. Det er rod og lort sry for hårde ord men det kan altså ikke gemmes ind under noget andet en skrald og del hurtigst muligt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Sila
    Nemlig! ;)

Måske kan man se kunsten i billedet, ved at kikke på hvor svært det er i CS:S at "Knife"! ;)

billeder bliver ikke til kunst fordi at det der bliver lavet på billedet er kunst. ( hmm svært at få til at lyde rigtigt )
    fordi det er "kunst" at knife en i CS, bliver det jo ikke bare til kunst af at tager screenshots af det. det bliver bare til et screenshot.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Så svært er det sku heller ikke at knife hvis man virkelig sætter sig for at gøre det...

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• Jeg synes det er skide spass at Knife!

Heller smide en flash suse frem og knife lidt, end at sidde og campe med en Awp! ;)

Selvfølgelig synes nogen det ikke synes det er smart eller særlig fornuftigt at knife, da man tit ikke når det, og bliver nakket istedet!

Men det er spass! Lækkert at håne folk med et lille knife kill! ;)

• Seføli får man flere knife kille hvis man løber rundt med Knife hele tiden ... siger jo så ikke så meget hvis man har 3000+ deaths for at få 30 knife kills .... det siger det 'tjaa-hvad-skal-jeg-kalde-det' billede jo ikke noget om. Kunst er det ikke imo