Lian Li V1200B Plus alu kabinet

• Tak for kommentaren

Ved at godt at det ikke er tit man bruger en reset knap. Men til når kabinettet koster ca 2000kr.

Kunne Lian Li (i mine øjne) godt lige have brugt max 5 kr på at lave en reset knap. Men bortset fra det, så er kvaliteten af kabinettet meget god - og jeg har da heller ikke fortrudt at jeg har købt det.

Mvh Stubkier

• kan godt lide det mesh look, men ellers synes jeg altså (måske som en af de eneste) at lian li er pissegrimt..lidt som en chihaua

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Først vil jeg lige nævne at det er en velskrevet, velformuleret og informativ test. :9xo

Dernæst vil jeg lige nævne en ting der altid har undret med ved dette og lignende kabinetter fra samme producent: Hvorfor er der ikke lavet noget anti vibrations "halløj" til de harddiske.....der ser jo ud til at være godt med plads der nede i bunden af kabinettet. Man kunne evt. give mulighed for at lave de to 3.5" racks om til to 5.25" racks, så man selv kunne montere en form for dæmpning og f.eks. vandkøling af ens diske...

Originally posted by Boris
    Først vil jeg lige nævne at det er en velskrevet, velformuleret og informativ test. :9xo

Mange tak for det, hvis du mener at der er nogle elementer jeg har overset, så må du endelig sige til, enten her eller over PM.

Originally posted by Boris
    Dernæst vil jeg lige nævne en ting der altid har undret med ved dette og lignende kabinetter fra samme producent: Hvorfor er der ikke lavet noget anti vibrations "halløj" til de harddiske.....der ser jo ud til at være godt med plads der nede i bunden af kabinettet. Man kunne evt. give mulighed for at lave de to 3.5" racks om til to 5.25" racks, så man selv kunne montere en form for dæmpning og f.eks. vandkøling af ens diske...

Jeg kan kun give dig ret, mener også at jeg har kommenteret netop det i testen.
    Mht dæmpning skal der jo ikke meget mere til end en form for gummi spændeskive. Der er dog ikke så meget plads i højden, så skulle de lave det så der kun var plads til 4 diske i stedet, og bruge den ekstra plads til at lave noget anti vibrationspåhæng

Mvh Stubkier