Den ukendte sang - tråd ;)

  • Hej tweakere!


    Kender I det når man sidder og hører en rigtig god sang, og undrer sig over hvorfor man er den eneste I verden som kender den? Derfor fik jeg denne gode idé til en tråd ;). Hvis I kender en god sang som er meget sjælden eller bare ikke er kendt endnu, så smid lige et reply ^^. I må meget gerne skrive hva genre sangen er - Så popdrengene slipper for at få blæst ørene i stykker af en techno sang ;).


    Jeg lægger bare ud:


    "The Fray - How to save a life" <-- Minder nok meget om Gavin Degraws musikstil.


    Genial sang, men det ser ud til jeg er den eneste i Danmark som kender den? Hva siger i?


    Glæder mig til at se hva I finder frem til.. ;)


    peace out.

  • Jeg har et par stykker vel. Min musiksmag er bare indrettet så jeg ofte er den eneste der kan lide den slags :))
    Men here goes:


    Moi Caprice - I dream of cities (mange gode med moi caprice)
    Clap Your Hands Say Yeah - The Skin Of My Yellow Country Teeth (også et rigtig fedt band)
    Og så er der nok noget med noget Malcolm Middleton. Sådan en som the lonieliest night of my life come calling. Han er sjovt nok også generelt god, omend han er MEGET stenet. Faktisk er de nok listet i stigende stenerækkefølge.
    Og der er sgu nok flere der kan graves op :))


    Edit: Dario er sguda kongen :))
    Jeg har rør ham 8o


  • Det kan du lige tro han er! Jeg vil ikke citere nogle af hans tekster her, så er der nok nogen der bliver sure :D Tror jeg har 10 sange med ham..!


    Nu tror jeg ikke lige jeg har lyst til at RØRE ham - ikke den mand! Men god musik, det laver han. bare sæt det på under akten, så skal du se tøsen! :))

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Det kan du lige tro han er! Jeg vil ikke citere nogle af hans tekster her, så er der nok nogen der bliver sure :D Tror jeg har 10 sange med ham..!


    Nu tror jeg ikke lige jeg har lyst til at RØRE ham - ikke den mand! Men god musik, det laver han. bare sæt det på under akten, så skal du se tøsen! :))


    Ahha. Han er sgu sej i virkeligheden. Og totalt nice at røre ved :))
    Bare rolig, det var hans skulder.
    Men en klar favorit er jo Hende gad jeg gerne kneppe. Den om lebben. Nøj den er fin.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Ahha. Han er sgu sej i virkeligheden. Og totalt nice at røre ved :))
    Bare rolig, det var hans skulder.
    Men en klar favorit er jo Hende gad jeg gerne kneppe. Den om lebben. Nøj den er fin.


    Hvordan kan han være nice og røre ved? :ph34r:


    Eller sædvalsen, den er også rigtig dejlig! Eller "Barbér min fisse" :D


    "Tryk 3 for tis.............. for tis............ for tis......... :))

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Det var da noget af et sidespor tråden kom ind på ;)


    Ka vi så få rettet den op!


    Men det er jo ukendte sange.. :D Ej, skal nok stoppe. Det er bare sjældent man møder en Dario fan ;)