yucko the clown

• Han har en meget special humor ^^

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Marquis
    Den har vi vidst haft før, så kan tråden ikke bare lukkes inden folk bider hovederne af hinanden igen :)

Ah, lad os nu lige give den en chance hva'? ;)

Vi kan jo ikke bare lukke ALLE tråde, hvis emne er endt galt engang i fortiden. Desuden er jeg her jo, til at passe på jer allesammen. :))

Originally posted by Mikkel

Vi kan jo ikke bare lukke ALLE tråde, hvis emne er endt galt engang i fortiden. Desuden er jeg her jo, til at passe på jer allesammen. :))

Make it two times ;)

Selfølgelig er noget af det morsomt, men han går over grænsen - alt for mange gange.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Originally posted by Mikkel

Sry for OT, men en :9xo til Mikkel da..

Du huskede en smiley som du lovede :D :cheers:

• Nogle af de ting han laver er meget skægge, men det meste er en gang crap synes jeg. Den med "Naked Cowboy" er f.eks. meget sjov

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Som jeg vist også skrev i den sidste tråd om denne latterlige hjernedøde film: Fatter ikke at den slags kan være morsomt. Rende rundt og genere folk tilfældigt - er simpelthen for sygt !
    Det er vist kun syge personer, der kan se noget morsomt i den slags. Kan heller se, hvorfor den slags vises her på tweak.dk. X( Det er simpelthen under lavmålet !!!!!
    Den blev lukket sidste gang ! Hvorfor ska' den så vises igen ? Hvor er logikken ?

Originally posted by Bentzin

Jeg vil ikke kalde det smag, nærmere ligegyldighed og egoisme på bekostning af andre. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/smiley_aafz.gif]
    Men jeg er glad for, at jeg ikke har så syg en opfattelse af - hvordan man omgås andre mennesker. :rolleyes:

Så holder vi lige en lidt pænere tone makker!

Som tidligere mod, ved du udmærket godt hvad her er tilladt og ikke tilladt. Og her skal ikke kaldes nogen for egoistiske og syge i hovedet, fordi de har en anden form for humor end dig.

Jeg gider overhovedet ikke se mere af den slags fra nogen brugere!

EOD.

• Så må du meget undskylde - at jeg har en mening om dette. (Men jeg har forhåbentlig lov til, at mene det er sygt - ud fra mit menneskesyn) !
    Undskylder hvis nogen har følt sig truffet, det var nemlig ikke meningen.

Men sidst dette mildest talt syge videoklip blev vist, blev tråden vist lukket og linket fjernet (eller blev tråden helt fjernet), da det ikke var forenligt med tweak.dk's ånd. Derfor jeg undre mig og udtrykker min mening.
    Også EOD herfra.

• Godt så.

Og til jer andre: Hvis I har en mening om noget andet, end trådens emne, så hold jer væk fra tråden.

Det samme gælder hvis I ikke kan finde ud af at holde en ordentlig tone.

• Hmm den er meget skør kan godt grine af det.

Men ville give Bent ret i at den er lidt syg..

Alt i alt en meget sjov film hvis man lader vær med at tænke på de mennesker der kunne blive stødte!

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2