Lockpicking - mangler lidt

• hmm der er et sted i the Barrens syd for durotar inde i en båd.. hvor der står omkring 5 chests.. og hver gang du har åbnet 1 spawner den igen inden d kan nå at åbne den næste... det skal lige siges at chestne er nede i båden under dækket..

• Ellers snak med din rogue trainer, mener han anbefaler nogle steder at skille op

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone
    Ellers snak med din rogue trainer, mener han anbefaler nogle steder at skille op

Har jeg gjort ;) men det er grønne chestes skal åbne 5-6stykker før jeg siger 1 i skill :D ville helst havde gule "if you know what i mean" ;O

• Hvad level er roguen?

Det mest optimale til omkrinng 175 er klart den chest du skal åbne når du laver Poison quest, derefter ville jeg nok sige Scarlet Monastry gate camping (self er der nogle bedre steder!)

Originally posted by Jacorik
    hmm der er et sted i the Barrens syd for durotar inde i en båd.. hvor der står omkring 5 chests.. og hver gang du har åbnet 1 spawner den igen inden d kan nå at åbne den næste... det skal lige siges at chestne er nede i båden under dækket..

Det er kun til 80.

Spørg trainer!

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

Originally posted by h0d
    Hvad level er roguen?

Det mest optimale til omkrinng 175 er klart den chest du skal åbne når du laver Poison quest, derefter ville jeg nok sige Scarlet Monastry gate camping (self er der nogle bedre steder!)

Han er 60 hehe 161 i LP ;)

nogle ander gode steder

Originally posted by RasmusS

Det er kun til 80.

Spørg trainer!

ok vidste jeg ikke, bare en af mine venner som gjorde det dernede og ved ikke hvor lang tid han gjorde det der.