Hejsa
Har en rogue med 161 i lockpicking.... mangler lige resten
hvor kan jeg træne dette? (alså med at åbne chestes osv.)
Hejsa
Har en rogue med 161 i lockpicking.... mangler lige resten
hvor kan jeg træne dette? (alså med at åbne chestes osv.)
hmm der er et sted i the Barrens syd for durotar inde i en båd.. hvor der står omkring 5 chests.. og hver gang du har åbnet 1 spawner den igen inden d kan nå at åbne den næste... det skal lige siges at chestne er nede i båden under dækket..
Ellers snak med din rogue trainer, mener han anbefaler nogle steder at skille op
jeg kunne ikk lige finde coords men håber du kan finde det..
QuoteOriginally posted by CarStone
Ellers snak med din rogue trainer, mener han anbefaler nogle steder at skille op
Har jeg gjort men det er grønne chestes skal åbne 5-6stykker før jeg siger 1 i skill
ville helst havde gule "if you know what i mean" ;O
QuoteOriginally posted by Jacorik
jeg kunne ikk lige finde coords men håber du kan finde det..
ved hvad du mener men de er for lave
Hvad level er roguen?
Det mest optimale til omkrinng 175 er klart den chest du skal åbne når du laver Poison quest, derefter ville jeg nok sige Scarlet Monastry gate camping (self er der nogle bedre steder!)
QuoteOriginally posted by Jacorik
hmm der er et sted i the Barrens syd for durotar inde i en båd.. hvor der står omkring 5 chests.. og hver gang du har åbnet 1 spawner den igen inden d kan nå at åbne den næste... det skal lige siges at chestne er nede i båden under dækket..
Det er kun til 80.
Spørg trainer!
QuoteOriginally posted by h0d
Hvad level er roguen?
Det mest optimale til omkrinng 175 er klart den chest du skal åbne når du laver Poison quest, derefter ville jeg nok sige Scarlet Monastry gate camping (self er der nogle bedre steder!)
Han er 60 hehe 161 i LP
nogle ander gode steder
Kan du ikke øve dig på dørene i Scarlet Monastery?
QuoteOriginally posted by RasmusS
Det er kun til 80.
Spørg trainer!
ok vidste jeg ikke, bare en af mine venner som gjorde det dernede og ved ikke hvor lang tid han gjorde det der.